Serfaus op 9 april 2011 (Alpinforum), niet mijn foto's

• Marinus

Krijg het er warm van. Skiën bij +20°C

Leuke foto's

• kootje

Mijn wintersportgevoel was al aardig over toen wij eind maart, na 5 dagen alleen maar zon en hoge temperaturen, naar Nederland terug reden.

Maar na het zien van de webcams Les Arcs, foto's van 123456 (Val Thorens) een dag in de tuin en nu deze foto's is het toch wel helemaal verdwenen.

Ik hoop voor de personen die nu nog gaan, dat ze nog een beetje kunnen genieten.

• skiester

Tja, net terug uit Engelberg. Best lekker geskiet maar extreem warm. Heb in bikini top op blote voeten in de sneeuw in een stoel liggen zonnen.. Skien in enkel een thermo shirt en een ultra dun windjack, en dat was eigenlijk nog te warm. Wel blij met mn brede skies in de slush! Maar vanaf dinsdag/woensdag komt er weer sneeuw…

• hakke

Voor het eerst in 10 jaar hadden we een negatief gevoel over de meiweek….zou het dan toch wandelen worden of waterskien. :(:X de boze droom die uitkomt(td)Maar ….. zeer waarschijnlijk eind goed al goed want de temperaturen gaan naar beneden en en er komt sneeuwX(

• aldo

ach neem zo wie zo mn zwembroek maar mee naar valtho kan ik nog een beetje op hoogte trainen als het te warm is om les te geven :-)

• ronaldski

Wanhoop niet. Ik ben ooit met Pasen naar Sölden geweest. 30 Graden in het dorp, maar boven de 1.900 meter nog prima te skiën.

• skiester

gewoon wat bredere ski's huren. Dan ski je zo veel makkelijker door de papsneeuw!