begin december val thorens

• jvmaris

heee allemaal,

jaja, de zomer moet nog beginnen maar ik ben alweer bezig voor december.

wij hebben de plannen om in de eerste week van december 03-12 een week naar VT te gaan.

ben er verschillende keren in maart geweest en wil het mijn vriend nu ook laten zien..

wat zeggen jullie nu alvast “een kippenhok” reserveren of afwachten??

qua sneeuw moet het toch goed zijn? je weet het natuurlijk nooit maar wat is jullie ervaring.

gr jacqie

• skifan

Sneeuw is in die tijd prima, voor zon moet je echter in die week de Plein Sud nemen. Omdat de week van 3 december de week van de Trophee Andross is, is die lift meestal net open. Verder is het gebied beperkt open.

Valtho gaat 19 November open, die dag is het megadruk vooral mensen uit Chambery en omstreken komen dan skiën.

Voor een overzicht van de dan geopende liften en enkele foto's zie mijn bijdrage van november 2010 op opening Valtho 20 November 2010

• kootje

Ik zou afwachten. Altijd wel een bezem-

te vinden in die week.
  • jvmaris

haha, ja vind het zo lastig..vorig jaar zijn we een weekend geweest maar omdat dit jaar het boarden maar tot een halve dag is beperkt willen we echt even lekker eruit…

is het dan eigenlijk ook mogelijk om les te nemen?? vraag me eigenlijk af vanaf wanneer dat geboekt kan worden…

gr jacqie

• Janneke

Privé les kan in ieder geval altijd, je loopt zo'n skiverhuur/skischool winkel in, en ze hebben altijd wel een paar leraren in hun database die zin hebben om een beetje bij te schnabbelen en les te komen geven.

• doov

Ik ga al vele jaren begin december naar VT. Meestal ligt er al sneeuw genoeg, en als je mazzel hebt, kun je zelfs poeder scoren

• hakke

Hallo Jacqie,

Nu nog niet boeken. Je zit totaal buiten het seizoen. Wij boeken rechtstreeks via het het VVV of via Interhome en hebben ook voor de drukkere weken nooit zover van te voren geboekt. Daarnaast vind je op de site van VT (via VVV) nu nog maar een super klein aanbod (Het zijn particuliere appartementen en mensen geven vaak pas ruim na de zomer aan welke weken ze hun “bezemkast” willen verhuren) Dit geldt ook voor interhome. Dus gewoon wachten met boeken tot na de zomer. Normalitieter hoef je lessen niet te reserveren zelfs niet voor de drukke periode……..vlg. mij gaat het nu nog niet eens. Dus gewoon dan regelen als je daar bent.

• jvmaris

hee allemaal,

dank j wel…dan wachten we het idd af!

we zullen tzt wel een verslag maken en nu hopelijk een langer verslag dan laax..

gr jacqie