Nav http://ski.startpagina.nl/prikbord/13792655/onmogelijke-zoektocht#msg-13792655
we hebben net geboekt in Nauders, bedankt voor het meedenken allemaal. Ben benieuwd hoe wintersport met kinderen zal bevallen
Het 2e en 3e jaar dat wij skieden hebben wij in Nauders doorgebracht. Vond het een leuk gebied. Herinneringen zijn de Goldseelift die ik het eerste jaar daar vaak heb genomen, met zo'n ankerlift en ik was er echt niet handig mee. Vooral die stokken waarmee ik alle kanten op zwaaide en het petje van de liftbediende van z'n hoofd afwipte.
Omstanders vonden het wel grappig, liftbediende niet.
Nog zo'n herinnering; Marco Borsato die toen net bekend werd en met Leontien en Daan Laroo meeging die daar opnames maakten voor zo'n sneeuwprogramma.
Annecdote: In het restaurant wilde iemand gaan zitten op lege plaatsen, maar dat mocht niet want die waren gereserveerd voor Marco B. en TVploeg. Zegt die Nederlander tegen ons: wie is dat dan, die ken ik niet. Je snapt natuurlijk de hilariteit onder de Nederlanders.
En als laatste m'n helicoptervlucht vanaf de Bergkastel-top naar het ziekenhuis in Zams. Geen zorgen dus alles is daar prima in orde. Lekker aftellen maar.
Dank voor je trip down memory lane Kootje, leuk om te lezen (behalve het bezoekje aan het ziekenhuis natuurlijk). Helaas kregen we gister te horen dat het appartement dat we wilden huren door iemand anders in optie was genomen, dus maar even de tweede keus benaderd. Hopelijk horen we snel of dat wel lukt.
We hebben nog geen reactie () maar ik denk dat het wel goed komt hoor, we waren kritischer over het skigebied dan dat we zijn over het appartement. We hebben de vvv aangeschreven en flink wat aanbiedingen gehad dus keuze genoeg. Maar het is natuurlijk wel leuk als het niet pas raak is bij optie nr. 10 .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?