Onmogelijke zoektocht geeindigd in...

• Luthieneke

Nav http://ski.startpagina.nl/prikbord/13792655/onmogelijke-zoektocht#msg-13792655

we hebben net geboekt in Nauders, bedankt voor het meedenken allemaal. Ben benieuwd hoe wintersport met kinderen zal bevallen ;)

• Marinus

Veel plezier daar.

Ik zoek nog iets voor tussen kerst en nieuw jaar (27/12 - 31/12) in Vorarlberg.

• kootje

Het 2e en 3e jaar dat wij skieden hebben wij in Nauders doorgebracht. Vond het een leuk gebied. Herinneringen zijn de Goldseelift die ik het eerste jaar daar vaak heb genomen, met zo'n ankerlift en ik was er echt niet handig mee. Vooral die stokken waarmee ik alle kanten op zwaaide en het petje van de liftbediende van z'n hoofd afwipte.

Omstanders vonden het wel grappig, liftbediende niet.

Nog zo'n herinnering; Marco Borsato die toen net bekend werd en met Leontien en Daan Laroo meeging die daar opnames maakten voor zo'n sneeuwprogramma.

Annecdote: In het restaurant wilde iemand gaan zitten op lege plaatsen, maar dat mocht niet want die waren gereserveerd voor Marco B. en TVploeg. Zegt die Nederlander tegen ons: wie is dat dan, die ken ik niet. Je snapt natuurlijk de hilariteit onder de Nederlanders.

En als laatste m'n helicoptervlucht vanaf de Bergkastel-top naar het ziekenhuis in Zams. Geen zorgen dus alles is daar prima in orde. Lekker aftellen maar.

• Luthieneke

Dank voor je trip down memory lane Kootje, leuk om te lezen (behalve het bezoekje aan het ziekenhuis natuurlijk). Helaas kregen we gister te horen dat het appartement dat we wilden huren door iemand anders in optie was genomen, dus maar even de tweede keus benaderd. Hopelijk horen we snel of dat wel lukt.

• Luthieneke

Gaat dat ook zo moeizaam Marinus?

• Marinus

Nog niet begonnen te zoeken, maar lijkt me een bijzonder lastige opgave. Halve week tussen kerst en nieuwjaar ::o

Bovendien kan ik pas in oktober boeken als m'n vrouw haar rooster heeft.

• Luthieneke

Oei ja, dat wordt een uitdaging…

• Janneke

Ai, wat jammer, denk je na die onmogelijke zoektocht eindelijk iets te hebben, en dan toch niet, da's balen. Nou ja, hopelijk lukt het met jullie 2e keus wel, heb je in ieder geval iets.

• Janneke

Ai, tussen kerst en oud & nieuw, dus niet eens een volle week, dat zal idd moeilijk worden, juist rond die tijd willen de meeste verhuurders per hele week verhuren en soms zelfs 1 dag langer omdat dat beter uitkomt met de feestdagen. Maar wie weet lukt het jullie, succes!

• Luthieneke

We hebben nog geen reactie (:() maar ik denk dat het wel goed komt hoor, we waren kritischer over het skigebied dan dat we zijn over het appartement. We hebben de vvv aangeschreven en flink wat aanbiedingen gehad dus keuze genoeg. Maar het is natuurlijk wel leuk als het niet pas raak is bij optie nr. 10 :D.