in 3 uurtjes naar de Oostenrijkse sneeuw...:)

• Oscar

…met de auto natuurlijk!

Ik bedoel: als iemand dat 3 uur volhoudt, dan kan deze persoon als deze om half zes in de ochtend in Nederland vertrekt, om negen uur in Oostenrijk op de latten staan!

Overigens moet het nog veel harder kunnen, want dat karretje had “maar” 326 pk; er zijn auto's die nog meer onder de kap hebben…

groeten,

Oscar.

• Marinus

Alleen reed deze gast de verkeerde kant op :D

Bovendien moet je bij die snelheid om het uur stoppen om te tanken, gaat je winst :P

• kootje

En hij zou iets vroeger moeten vertrekken, anders heeft ie vleugeltjes nodig om over de files heen te vliegen.

Vooral dit zinnetje “Plötzlich wird ihr Zivilwagen von einem Luftstoß erfasst.” gaf mij even een lachstuip. :D Had het gisteren al gelezen.

Hij komt er nog goed van af met 1800 euro boete.

• TeeNuz

Wat de politie niet wist is dat deze gozert zojuist van wintersport teruggereden kwam :)

• skiester

eeeehh, ik had laatst 297 op de teller staan… (zonder beperking..)…

Maar idd, al zou er geen verkeer zijn, je niet van autobahn hoeven wisselen: al zou ik dat volhouden, de motor niet. Want een auto die zoveel benzine mee kan nemen kan weer niet zoooo hard.

• Rob

Je zult er maar last van hebben ….

200 km te hard? > Gewoon als midrijf bestempelen > Auto is Corpus Delictie > In beslagnemen en vernietigen

Bestuurder: Levenlange ontzegging rijbevoegdheid, dit soort mensen en auto's horen niet op de weg…….

• Marinus

In beslagnemen en vernietigen

Da's dom. Gewoon verbeurt verklaren en bij de domeinen verkopen, spekken we de staatskas ook nog eens.

• Bert Martens

Ultieme recycling.

Want twee maanden later staat de auto toch weer bij domeinen om wederom verkocht te worden. Usw

• Rob

Naar de domeinen? En dan de volgende idioot er mee de weg op laten gaan ?

Dan los je het probleem toch niet op?

• Marinus

Idioten en snelle auto's blijf je toch houden.