Waar blijven de reisverslagen?

• Janneke

De teller voor dit seizoen staat nu op 26 reisverslagen, t.o.v. zo'n 50 reisverslagen per seizoen in voorgaande jaren.

Ik doe mijn uiterste best om zelf ook een steentje bij te dragen en heb net zelf 2 verslagen toegevoegd.

Als ik naar de WZW lijst van Kootje kijk, zijn er ook dit jaar toch weer een heleboel prikkers op wintersport geweest of moeten nog gaan. Alle verslagen maar met name verslagen over de minder bekende of minder druk bezochte skigebieden zijn bijzonder welkom!

• Snowy

Ik ben me suf aan het typen. Hoop volgende week het verslag af te hebben.

Nadeel van vakantie is namelijk dat het de week daarna erg druk is op het werk… ::o

• gerard1808@hotmail.com

Komt er zo snel mogelijk aan hoor. we zijn eergisteren teruggekomen uit veysonnaz, kan alvast verklappen dat het super was.

Eerst even de was wegwerken haha.

• Bob de Rooy

Keptog een beetje de indruk dat de animo voor deze site wat terugloopt, zijn elke keer dezelfde die reageren met dezelfde voorspelbare reacties en vaak zijn ze het ook nog met elkaar eens, wordt een beetje klef allemaal…..en die verhalen……“meer van hetzelfde”………

• Marion1

Keptog, wat is dat voor taal??

Taalforum ligt waarschijnlijk meer in jouw lijn,ik zou zeggen, gewoon doen, misschien samen met Annie?

• Bert Martens

Hit & Run actie van Bob die waarschijnlijk onder een andere naam wel bekend is op dit forum.

• kootje

Ik zou mijn haar eens wassen Bob.

• Marinus

Gelukkig kan ik de IP adressen zien…..

• Janneke

Ik zou zeggen, Bob, koop een helm (!), wie weet voorkom je zo nog meer hersenschade en daarmee taalverloedering. :D