Verslag Lermoos 12 t/m 18 maart 2011

• kootje

Ook in Les Arcs zie je dat ze sneeuw gebruiken van hoger gelegen plaatsen naast de pistes, om zo slechte plekken netjes te prepareren.

• atomic

Ook dit is weer een leuk verslag om te lezen. Jammer dat je geen foto heb gemaakt van je avontuur op de traverse van de zwarte piste, maar toen heb je vast aan andere dingen gedacht dan foto's maken :D

Bij slecht weer is het fijn als je de mogelijkheid hebt om een dagje met een treintje naar een ander leuk plaatsje te gaan. Wij hebben tijdens onze laatste vakantie in Val Thorens ook best slecht weer gehad. Het nadeel daar is dat je dan hoog op de berg in het dorp opgesoten zit. Je zou wel met de bus naar Moutiers kunnen maar dat is weer niet zo'n bijzonder plaatsje.

• Janneke

Haha, ja leuk, foto's maken tijdens die penibele oversteek over die zwarte piste… ja, nee, ik wou natuurlijk wel, maar had toevallig nét die dag mijn camera niet bij me, haha. Nee, foto's maken was er op dat moment écht niet bij, ben al lang blij dat we er heelhuids vanaf gekomen zijn.