Waarheen??????

• Ben

Heeft iemand misschien enig idee waar nog meer dan voldoende sneeuw ligt waar ik met een ploegje vrienden heen zou kunnen???????????????

Natuurlijk kan Valtho nog altijd, maar ik wilde eigenlijk naar Italië (Dolemieten) of naar de Oostenrijkse gemütlichkeit……..

Ervaringen van de afgelopen week zijn welkom.:)-D

• ben

Even een aanvulling……

We gaan aankomende week!!!!!!!!!

• atomic

Dat zal heel moeilijk te zeggen zijn. Zoals vermeld heb ik afgelopen week in Val Thorens in een week tijd bijna alle soorten sneeuw- en weersomstandigheden gehad. En voor deze week werd er alleen maar mooi weer voorspeld.

Waar het vandaag nog goed is kan het aan het einde van de week al weer een stuk minder zijn.

• Marlene N.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Dolomieten nog wel zou aandurven. De website geeft aan dat er nog ruim voldoende sneeuw ligt. Maar het belangrijkste in deze vind ik dat die Italianen altijd zo goed voor hun pistes zorgen.

Dus dat ik aanmerking nemende zou ik gerust voor de Dolomieten durven kiezen.

• jacob

Ischgl, St.Anton am Arlberg

Sneeuw zat!

• ronaldski

Vrienden van mij gaan komende week naar Lech. Al heel veel jaren gaan zij eind maart / begin april naar Lech. Nog nooit hebben ze gebrek aan sneeuw gehad. Vaak valt er in die tijd nog heel veel sneeuw (just in time). Zelf ben ik ooit in die periode 2 maal meegeweest en had toen ook heel veel sneeuw. 6 Jaar geleden begon het trouwens al bij de Ginkelse heide te sneeuwen en dat duurde tot Lech aan toe. Uiteraard weet ik niet hoe het nu is. Ik krijg het pas in de loop van volgende week te horen.

• lindi

Zit nu in les arcs 1950. Boven de 2000 is heel goed! Vandaag naar montalbert ligt erg laag, geweest, vooral de zuid hellingen erg pappig. Daarna boven heerlijk geskied! Tis redelijk warm overal dus lastig te zeggen. Maar denk dat je in de dolemieten wel goed zit.

• Marinus

Warth ligt ook nog ruim een meter sneeuw.

• kootje

Helemaal mee eens. Was gisteren op de Aguile Rouge.