Ski Atlas for Ipad in de App Store

• Marinus

Hoop dat tie beter is als de iPhone app van de ANWB, met z'n 5 jaar oude skimaps (td)

Maarre met een ipad in de rugzak ga ik toch echt niet doen hoor :D

• Bert Martens

Voor mij heeft zo'n app totaal geen meerwaarde. (Er zijn trouwens maar weinig echt nuttige apps, speeltjes zijn het)

Sta je op een piste naar zo'n klein schermpje te turen om het skigebied te bekijken. Is gewoon niet te doen.

En om achteraf mijn hoogtemeters, afgelegde kilometers en gemiddelde snelheid te weten heeft voor mij totaal

geen meerwaarde voor mijn skiplezier.

Maar goed ieder het zijne.

• Joeri

Beste Bert en Marinus,

De app is gemaakt om thuis op de bank je bestemming te kiezen, door middel van een handige bestemmingswijzer en mooie functionaliteiten moet je al een beetje weg kunnen dromen. Ik hoop dat jullie de App testen en dan op jullie mening terugkomen.

Groeten,

Joeri

• SPAM

Joeri Fokke

Marketing manager Spalder Media Group

Laat dat nu net de uitgever zijn van deze app en de skiatlas:D

• Marinus

Hoi Joeri,

Heb je mijn reactie wel goed gelezen?

Intussen getest en direct er weer vanaf gegooid. Ga echt geen 5 euro betalen voor iets wat je on-line ook kunt vinden.

• Marinus

Ja, had al zo'n idee na z'n laatste reactie. Maar één keer mag en het is lekker on-topic.

Kijk, als het nu muurtegeltjes waren :P

• Bert Martens

Thuis op de bank………………………..

Dat maakt deze app alleen maar nuttelozer.

Waarom zou ik op zo'n klein schermpje gaan zitten neuzelen. Onhandig, onduidelijk en totaal geen meerwaarde.

Op mijn pc/laptop gaat dit veel beter, sneller en mooier.

Daarom is deze app voor mij nog nuttelozer als dat ik eerder verwachtte. Maar nogmaals; Ieder het zijne.

• Helga

Blij dat ik geen Ipad heb :D