ski ongeluk

• Marlene N.

Vandaag kreeg mijn man een vreselijk bericht.

Een collega van hem is verongelukt is Zwitserland tijdens een skiweekend met andere collega's.

Details zijn nog niet bekend, maar hij zou in een ravijn gevallen zijn.

Al die andere “vervelende” dingen die je soms meemaakt tijdens een wintersportvakantie komen dan weer in een heel ander perspectief te staan.

• skiester

he bah. Das idd een ander perspectief!

• Snowy

Dat is inderdaad een vreselijk bericht. Je vraagt je toch steeds weer af hoe zoiets kan gebeuren.

Geklaag over een niet schoon appartement, slechte sneeuw of gestolen ski's zijn dan ineens peanuts geworden.

Wens je man en de nabestaanden maar veel sterkte toe.

• Helga

bah wat een naar nieuws…. al het andere ‘genuil’ valt idd in het niets bij zoiets…. waar maak je je dan druk om…. dit is van een heel andere orde. veel sterkte.

• Michiel

Lees bij mij op het intranet een zelfde bericht over een (voor mij onbekende) collega die afgelopen vrijdag verongelukt is. Zal “hopelijk” dezelfde persoon zijn. Sterkte aan je man en collega's

• Marlene N.

Michiel Schreef:

——————————————————-

> Lees bij mij op het intranet een zelfde bericht

> over een (voor mij onbekende) collega die

> afgelopen vrijdag verongelukt is. Zal “hopelijk”

> dezelfde persoon zijn. Sterkte aan je man en

> collega's

Klinkt als “ABN AMRO” Michiel. Dan is het inderdaad dezelfde.

Het was niet een directe collega van mijn man, maar hij kende hem wel. Werkte in dezelfde sector. Mijn man was ook “uitgenodigd” voor het zelfde tripje. Maar vanwege zijn schouderbreuk die hij vorig jaar opliep skiet hij in ieder geval dit jaar nog niet.

• Michiel

Klopt Marlene! Last dat het ook nog een jonge kerel was… heel triest om te lezen.

• skiester

ik ben ex-abn. Welke sector?

• claudia

Na het lezen van je mooi verslag is dit toch even wat anders, jeetje

• Asmtz

Ik volg jullie discussie op afstand. Voor de duidelijkheid; zijn naam is Wouter Hermsen . Gestudeerd in Rotterdam. Vroeger woonachtig in Tilburg. Tegenwoordig net woonachtig in Amsterdam en sinds april 2010 werkzaam bij ABN.

Groet van een vriend