Apres ski hits 2011

• Marinus

Hallo Roger, Anton, aan jullie IP adressen te zien zijn jullie één en dezelfde persoon.

Het is niet de bedoeling dat je onder een andere naam op je eigen topic reageert om deze bovenaan in de lijst te krijgen.

Met vr. gr. Marinus (Moderator ski.startpagian.nl)

• johan

roger,

in mijn tophits zouden altijd

dj otzi met ein stern

dj otzie anton aus tirol

andre berg du hat mich 1000 mal belogen

eisrberen sehen

jodel jump / zware jongens

moeten staan!

grt

Johan aus tirol

• Roger

Hoi Johan,

Dank voor je reactie. Dat zijn inderdaad apres ski tophits, die ook tot mijn favorieten behoren.

Die komen aan bod in de top 100 op winterclub.nl: http://www.winterclub.nl/apres_ski_top_100.html

Dit topic was vooral bedoeld om nieuwe, 2011 hits, te verzamelen.

Met vriendelijke groet,

Roger

• Roger

Marinus Schreef:

——————————————————-

> Hallo Roger, Anton, aan jullie IP adressen te zien

> zijn jullie één en dezelfde persoon.

> Het is niet de bedoeling dat je onder een andere

> naam op je eigen topic reageert om deze bovenaan

> in de lijst te krijgen.

>

> Met vr. gr. Marinus (Moderator

> ski.startpagian.nl)

@Marinus,

Klopt, ik ben nog wel eens schizofreen ;)

Nee grapje, wij kennen elkaar wel en gaan met hetzelfde IP naar buiten.

Het zal niet weer gebeuren, om in ieder niet de schijn te wekken.

Met vriendelijke groet,

Roger.

• Harrie

Hallo Roger,

Wat een leuke site heb jij zeg. Die Apres ski hits zijn echt formidabel. De rest van de site is ook heel leuk, goeie tips! Misschien bestel ik nog wat bij je in de webshop.

Maar je vraagt om muziek voor de apres ski…… Ik ben net terug uit Tirol en ben helemaal los gegaan op Duck Sauce met Barbara Streisand….. ik geloof dat je er ook nog een nederlandse versie van hebt……. die zal ik nog even zoeken en laat ik je van de week weten!

Succes met je lijsten!

Grtz Harrie

• Roger

Hoi Harrie,

Dank voor het compliment en vooral dank voor de tip.

Duck Sauce is toegevoegd aan de lijst.

Inmiddels heb ik al 29 apres ski tips voor 2011 verzameld (kijk maar…).

Groet,

Roger.

• Roger

De apres ski top 100 is één van de grote publiekstrekkers van Winterclub.nl. Elk jaar in de maand maart wordt de top100 opnieuw vastgesteld.

Vorige keer heeft de redactie van Winterclub.nl de apres ski top100 samengesteld. Bij de samenstelling van de 2011 editie van de top100 is de hulp van iedereen met dezelfde (wan)smaak van harte welkom. Heb je dus suggesties of commentaar? Stuur maar naar info@winterclub.nl. Bedankt!

Samengevoegd met ander topic over apres ski.

Marinus (Modje)

• Roger

Dit jaar gaat Winterclub.nl samen met Radio Caramba de Apres Ski Top100 allertijden editie 2011 opstellen.

Op 22 april (goede vrijdag) wordt de hele lijst uitgezonden op het internetradiostation www.radiocaramba.nl.

Iedereen kan zijn of haar voorkeuren opgeven en zo meebepalen welke nummers in de top100 moeten komen.

Sinds begin deze week staat er een formuliertje op Winterclub.nl ( http://www.winterclub.nl/apres_ski_top100_formulier.html ).

Wil jij er ook één invullen? Alvast bedankt!

• TeeNuz

Leuke site, alleen ik mis een linkje naar deze site. Misschien wil deze startpagina niet een link met je ruilen, maar daar heb je toch zelf al regelmatig voor gezorgd? Zet dan ook even een link op jouw site naar deze pagina ;)