Voor ons geen SkiThalys meer!

• Henk

Begint een betje onvriendelijk te worden en ook het taalgebruik staat mij niet zo aan. Ik zou denken een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen…..

• laurent

ik ga nog eens de discussies ove winterbanden missen…..

wat een gejank om niets.

• Marinus

Ik hou het in de gaten.

Moet niet gekker worden dan “zeikers”.

Marinus (Mod)

• kootje

>:D<

• Bert Martens

Quote Marinus >>>“Moet niet gekker worden dan ”zeikers".

Een driewerf schande !! Zeikers Ik krijg het niet eens uit mijn toetsenbord.

Hoe durft zo'n Schobbejak zulk een taal te bezigen op dit prikbord.

Het moet inderdaad niet gekker worden. ‘Far beyond the limit’ deze woordkeus.

Moderatoren dank dat u ons behoed voor deze taalverloedering.

• Marinus

Ach het begint vaak klein en voor je het weet vliegen de 3 letterwoorden door het forum.

• Janneke

He nee, deze discussie is juist leuk. Prima als iemand een eigen mening heeft, maar die moet hij dan wel goed kunnen onderbouwen. Uitspraken als ik vind het schandalig dus het is schandalig, daar heb je natuurlijk niets aan.

Dus onderbouwen, daar gaat het om. Het is heel nobel dat Jan voor Robert in de bres springt, dat geef ik hem na. Maar allebei zitten ze er wat mij betreft naast als het gaat om de schuldkwestie. Een half uur vertraging is heel acceptabel, zeker op zo'n afstand, en bij 1,5 uur vertraging wordt je keurig gecompenseerd. Geen lift op een station en daardoor beschadigde koffers, daar kan de Thalys niets aan doen, evenals die trage internetverbinding.

Maar als Robert een half uur vertraging op deze afstand al veel vindt en daarom nooit meer meet de Thalys wil reizen, dan zal hij vast en zeker ook niet meer met de NS reizen, want daar is een half uur vertraging (of meer) aan de orde van de dag. Vliegen zal hij dan ook wel niet, want ook op Schiphol en andere luchthavens heb je regelmatig meer dan een half uur vertraging. Tja… dan blijft er niet veel over. >:D<

• JW

Tsja, ik kan er ook niet boos over worden als iemand zijn gal spuit. Wat leven in de brouwerij ;)

In dit geval wel riskant. Vrijwel iedereen die (vaak) op wintersport is geweest heeft wel eens tegenvallers meegemaakt. Een verre reis in de winter heeft nu eenmaal risico's, hoe je ook reist. Het hoort er allemaal bij, en in het algemeen is dat soort tegenvallers ook al gauw weer vergeten.

Als iemand dan hoogst verontwaardigd reistegenvallers meldt, die in het niet vallen bij wat de gemiddelde wintersporter wel eens heeft meegemaakt, mag hij weinig bijval verwachten.

C'est la vie….

Wie overigens de moeite heeft genomen even de site aan te klikken waar Robert naar verwees zal daar - naast de potsierlijk aandoende Thalys-bocot - ook een hele serie beslist mooie reisverslagen naar exotische en primitieve oorden hebben gezien. Daar rijden in het algemeen geen supersnelle treinen, die je in een uur of zes duizend kilometer verder brengen.

Als je reiservaring in dat soort landen hebt, snap ik de opwinding om “dit kleine leed” nog minder.

Je zou bijna heel erg nieuwsgierig worden naar zijn verslag van deze skivakantie ;)

(Sneeuwgebrek terwijl de bestemming als sneeuwzeker gold ? Bloedheet weer in de winter ? Papsneeuwbulten aan het eind van de dag op officiële pistes ? Een skileraar op een als internationaal aangeprezen skischool, die alleen maar Frans sprak ?

Hotelbuffet leeggeroofd door onbescheiden Oostblokkers ? Etc. etc etc.).

PLEASE: Maak een verslag Robert, plaats het op je site en op ons Prikbord, en laat ons grijnzen X(

• ronaldski

Nog een geluk dat Robert niet vorig jaar op 15 april met het vliegtuig naar wintersport wilde. In plaats van een half uur zou hij dan 2 weken vertraging hebben gehad tgv een overijverige vulkaan op IJsland. Dan zouden we nu verplicht zijn alle vliegmaatschappijen te moeten boycotten. (:P)

• laurent

ach kom op zeg, zo een opmerking:

“Gevolg: schade aan onze mooie nieuwe rolkoffers.”

ben je dan een desperate janker of niet?