Robert Schreef:
——————————————————-
>
> Haha, JW,
>
> Wat een cynische reactie! Jammer hoor…
> Ehm.. wij hebben wel eens vaker gereisd (zie onze
> website).
Beste Robert,
Ik snap best dat je trots bent op je mooie site maar ik ben niet echt geïnteresseerd in dit soort exotische oorden. Of was het je bedoeling die site onder de aandacht te brengen ? Het onderwerp hier is toch skivakantie-per-trein .
Dat je jezelf het OneStop-Travel-Team noemt is best. Ik kan alleen zeggen “nooit van gehoord”.
> Voor wat je betaalt voor de SkiThalys mag en moet
> je meer verwachten, sorry…
> Als jij met minder genoegen neemt, be my guest!
Tsja. Ik heb in het algemeen geen klachten. Maar als ik op zo'n reis een half uur vertraging heb, zal ik niet zeuren. Daarnaast ben ik in zo'n situatie gewend dat als er geen verbinding meer is naar mijn bestemmingsstation, dat NS dan dat vervoer regelt. (Voor jullie reed de nachttrein blijkbaar nog, Kwam dus goed uit).
>
> FYI, er was geen lift/roltrap beschikbaar, anders
> hadden we die zeker genomen.
Zowel Moutiers als Rotterdam hebben liften, Rtd ook roltrappen. Als die niet werkten, had je geluk dat je geen invalide was.
Maar veel stelt dat sjouwen voor een gezond iemand niet voor (1 niveau). Je zou es wat moeten gaan overstappen op sommige Parijse metro-stations, dan piep je anders …..
> Uit alles spreekt een minachting voor de reiziger
> waarmee ik geen genoegen wens te nemen en waar ik
> graag anderen voor wil waarschuwen..
Oeiii. Ik ben de trein-klantenservice niet ! Wat wil je, een duel
> Dat jij je standaard lager wenst te leggen, is
> geheel een beslissing die aan jouw kant ligt.
Gelukkig, dat valt mee…
Sorry Robert, het is niet mijn gewoonte de draak te steken met echte reispech. En ook met treinreizen naar de wintersport kom je best wel es vervelende dingen tegen. Daarbij zijn jouw dramatische reisbelevenissen toch echt klein bier.