Voor ons geen SkiThalys meer!

• Robert

Hi all,

Even een tip: het klinkt allemaal heel aantrekkelijk, de SkiThalys en de heenreis gaat meestal prima, maarrrrr…

de terugreis…

Gisteravond ging het weer mis.

Voor ons geen SkiThalys meer!

Lees verder over onze ervaringen op:

http://www.onestop-travel.nl/nieuws.html

Hopelijk hebben jullie iets aan deze info voor volgende vakanties.

;-)

Groet,

Robert

• doov

Ik dacht ff dat ie samen met zijn vrouw op 1 kaartje wilde reizen…………………….

• Marinus

>:D<

• Robert

Deze volg ik ff niet, zal wel aan mij liggen…

Maar al kregen we door alle wanprestaties elke volgende keer gratis reizen met Thalys (de waardebonnen van de vorige keer zijn nog niet eens opgegaan) dan nog staat ons besluit vast!

:)

En had ik het al gehad over de WiFi mogelijkheid in de Thalys?

Dat is echt een lachertje: zowel snelheid als beschikbaarheid… Internet op z'n Frans.

:(

• JW

Wel es vaker trein gereisd, Robert ?

Want ik snap je probleem niet echt.

Tsja, op een reis kan soms iets misgaan, met auto, trein, vliegtuig en op de fiets.

Hoe vaak is jou dit overkomen ? Heel vaak, zo te horen.

Dan had je pech. Bij mij ging het vrijwel altijd goed, en die keren dat er wat misging ben ik ook thuis gekomen.

Je mooie rolkoffer beschadigd doordat je trappen op en af moest. Zoiets lees je wel es, ja.

Hoger tillen ? De lift gebruiken ? Voor elke oplossing is er een probleem, of zoiets.

Hte hele verhaal komt een beetje overdreven bij mij over ::o

• Robert

JW Schreef:

——————————————————-

> Wel es vaker trein gereisd, Robert ?

> Want ik snap je probleem niet echt.

> Tsja, op een reis kan soms iets misgaan, met auto,

> trein, vliegtuig en op de fiets.

>

> Hoe vaak is jou dit overkomen ? Heel vaak, zo te

> horen.

> Dan had je pech. Bij mij ging het vrijwel altijd

> goed, en die keren dat er wat misging ben ik ook

> thuis gekomen.

>

> Je mooie rolkoffer beschadigd doordat je trappen

> op en af moest. Zoiets lees je wel es, ja.

> Hoger tillen ? De lift gebruiken ? Voor elke

> oplossing is er een probleem, of zoiets.

>

> Hte hele verhaal komt een beetje overdreven bij

> mij over ::o

Haha, JW,

Wat een cynische reactie! Jammer hoor…

Ehm.. wij hebben wel eens vaker gereisd (zie onze website).

Voor wat je betaalt voor de SkiThalys mag en moet je meer verwachten, sorry…

Als jij met minder genoegen neemt, be my guest!

FYI, er was geen lift/roltrap beschikbaar, anders hadden we die zeker genomen.

Uit alles spreekt een minachting voor de reiziger waarmee ik geen genoegen wens te nemen en waar ik graag anderen voor wil waarschuwen..

Dat jij je standaard lager wenst te leggen, is geheel een beslissing die aan jouw kant ligt.

• Jojo

Een half uur vertraging op zo'n afstand, dat kan toch gebeuren. Was volgens mij ook al bekend. Kon je op internet al lezen. Drie kwartier vertraging werd al van tevoren gemeld. En het lijkt mij niet meer dan normaal om daar rekening mee te houden. En dat je je eigen koffers moet zeulen lijkt me ook niet meer dan normaal. Wat verwacht je dan ? Een aantal butlers zoals in een vijfsterrenhotel, die je koffers gaan dragen? Het kan zijn dat ik iets mis in je bericht, maar ik zie het drama niet zo.

• Robert

Nog een leuke reactie, JoJo!

Jij bent de ideale Thalys reiziger!

Nooit een klacht, alles is prima!!!

Al sluiten ze je een nacht op in een trein zonder verwarming!!!

:)))

Enne, mijn eigen koffers zeulen doe ik altijd al, zeg wat denk je wel?

:(

• JW

Robert Schreef:

——————————————————-

>

> Haha, JW,

>

> Wat een cynische reactie! Jammer hoor…

> Ehm.. wij hebben wel eens vaker gereisd (zie onze

> website).

Beste Robert,

Ik snap best dat je trots bent op je mooie site maar ik ben niet echt geïnteresseerd in dit soort exotische oorden. Of was het je bedoeling die site onder de aandacht te brengen ? Het onderwerp hier is toch skivakantie-per-trein:S .

Dat je jezelf het OneStop-Travel-Team noemt is best. Ik kan alleen zeggen “nooit van gehoord”.

> Voor wat je betaalt voor de SkiThalys mag en moet

> je meer verwachten, sorry…

> Als jij met minder genoegen neemt, be my guest!

Tsja. Ik heb in het algemeen geen klachten. Maar als ik op zo'n reis een half uur vertraging heb, zal ik niet zeuren. Daarnaast ben ik in zo'n situatie gewend dat als er geen verbinding meer is naar mijn bestemmingsstation, dat NS dan dat vervoer regelt. (Voor jullie reed de nachttrein blijkbaar nog, Kwam dus goed uit).

>

> FYI, er was geen lift/roltrap beschikbaar, anders

> hadden we die zeker genomen.

Zowel Moutiers als Rotterdam hebben liften, Rtd ook roltrappen. Als die niet werkten, had je geluk dat je geen invalide was.

Maar veel stelt dat sjouwen voor een gezond iemand niet voor (1 niveau). Je zou es wat moeten gaan overstappen op sommige Parijse metro-stations, dan piep je anders …..

> Uit alles spreekt een minachting voor de reiziger

> waarmee ik geen genoegen wens te nemen en waar ik

> graag anderen voor wil waarschuwen..

Oeiii. Ik ben de trein-klantenservice niet ! Wat wil je, een duel :S

> Dat jij je standaard lager wenst te leggen, is

> geheel een beslissing die aan jouw kant ligt.

Gelukkig, dat valt mee…:D

Sorry Robert, het is niet mijn gewoonte de draak te steken met echte reispech. En ook met treinreizen naar de wintersport kom je best wel es vervelende dingen tegen. Daarbij zijn jouw dramatische reisbelevenissen toch echt klein bier.

• Jojo

Sorry Robert ik kan het niet meer volgen. Je klaagt over een half uur vertraging en dat je je eigen koffers moest dragen, maar dat je nog met de nachttrein thuisgekomen bent. En dan zat je ook nog een nacht opgesloten in een koude trein?? Als je je probleem wat duidelijker zou beschrijven zou je misschien wat meer begrip krijgen, maar zo is er geen touw aan vast te knopen.