Terug uit Serfaus

• joostdej

Zo, weer veilig terug uit Serfaus. Het was een topweek. Zondag (wat) sneeuw. De rest van de week stralend weer, met 's ochtends wat sluierwolken.

De pistes lagen er goed bij. Het dorp is groen/bruin, bijna geen ijsplaten. Natuurlijk wel onderaan pap 's middags.

Vanmorgen om 5.00 was er al file op de Fernpass richting Oostenrijk. En bij Stuttgart richting het zuiden was het ook bar druk.

Verslag komt later…… (met foto's).

@Marinus, was je zo druk met het verwijderen van spam dat je nog geen verslag hebt geplaatst? Hoe laat ben je weggegaan zaterdag? Ik zag aardige file omlaag vanuit Serfaus vorige week zaterdag….

• Marinus

Nee, geen verslag van mij. Laatste van Serfaus is alweer van 2 jaar geleden.

Zaterdag om 6:30 vertrokken, geen problemen gehad onderweg, zelfs niet bij de Fernpas.

• joostdej

Ik kwam ‘s middags om 17.00 een paar V70’s tegen die naar beneden reden namelijk…..

• Marinus

Joh, toen was ik op verjaardagsvisite in Hengelo (O)

Maarre, 17:00 aankomen, hoe was de drukte onderweg?

• joostdej

Vrijdag 11.00 gaan rijden. Om 20:00 in Pfunds. Dus zonder problemen gereden. Waar het mocht 155 verder aan de max. snelheid gehouden, afgewisseld met 2 bestuurders. Zaterdag in Samnaun/Ischgl geskied en om 16.15 daar weggereden. Ik was zo in Serfaus ;-)

• Marinus

Ah, ja op vrijdag. Loop met het idee om zaterdag ochtend te vertrekken en vroeg in de avond aan te komen volgend jaar. Moet dan wel het meeste nog regelen op zondag. Skies, passen, les etc.