Vette pech

• skiester

wat slaven betreft doe ik niet aan gender discriminatie>:D<

• gerard1808@hotmail.com

Ik zou idd nog even een bezoekje brengen aan de fysio, manlief heeft ook af en toe fiks last van zijn rug, een paar behandelingen helpen echt, nu weet ik dat je morgen weggaat, maar 1 wil allicht helpen. Ik zou het zeker doe!!! zo snel mogelijk een behandeling en de rest van de dag plat liggen!!!! succes!!!!!

• Ewald

Bedankt voor de reacties.

Ik moet zeggen dat het me nu niet echt tegenvalt.

Ben op advies van de huisarts flink in beweging.Ik moet vooral niet teveel stil zitten.

Ik heb wel spierverslappende medicijnen gekregen waarbij ik 72 uur na de laatste inname niet mag auto rijden. Daar ben ik vandaag mee gestopt en ik ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Dat betekent waarschijnlijk wel dat mijn vrouw in ieder geval het stuk naar Kiel gaat rijden.

Ik hoop zelf in Noorwegen weer achter het stuur te zitten.

En dan maandagochtend maar hopen dat het allemaal gaat lukken.

• kootje

Sterkte in ieder geval, en ik hoop voor je dat het snel beter gaat. Want wij willen natuurlijk wel een mooi verslag.:P

• Ewald

De reis is goed verlopen.

De eerste skidag zit erop en ik ben ook al net het verslag begonnen.

Want ja, GRATIS internet in het appartement…..ook iets voor het ‘Wintersport voor vrekken’-topic? B)

• sylv

sterkte!

warme douche, tijgerbalsem en blijven bewegen helpt goed!

sylv

• kootje

Gelukkig maar. Geniet ervan en we kijken uit naar het verslag. Afgelopen zomer hadden wij ook overal waar het mogelijk was, gratis internet.

• Grasia

Ben in oostenrijk ook door mijn rug gegaan, en ben in oostenrijk na de dokter geweest en daar weten ze wel raad met z'n klacht, je krijgt een prik precies op de plek waar het zit en geloof me de volgende dag kan je weer alles ook skieen.

• Marinus

Of je daar nu blij mee moet zijn? Pijn is een teken van een lichaam dat er iets mis is. Pijn wegnemen is geen kunst, maar de oorzaak van de pijn is daarmee niet verdwenen. Stel dat er een tussen wervel schijf niet goed zit. Pijn weg en weer skiën?