Vette pech

• Ewald

Ik schrijf dit terwijl ik voorzichtig op een stoel zit.

Gisterenavond wilde ik iets van de grond afpakken. Het was niet echt zwaar maar ik kwam van buiten (ik had net aan mijn burgerplicht voldaan) en daar was het het koud.

Opeens voelde ik het in mijn rug schieten en had gelijk iets van: “Dat gaat niet goed” :X

Ik kon me slecht bewegen, kon ook niet meer zitten.

Gelijk via de huisartsenpost medicijnen gekregen die als spierverslapper moeten werken en tevens flinke pijnstillers die ervoor zouden moeten zorgen dat de krampachtige pijn in mijn onderrug weg zou moeten gaan, want:

We gaan zaterdag skien……!!!

Op dit moment heb ik het idee dat het moet gaan lukken om in ieder geval als passagier in de auto te gaan zitten.

Uiteindelijk zou ik maandag op de skies moeten gaan staan. Dat is pas over 4 dagen dus ik hou goede hoop.

Voorlopig dus zeer voorzichtig bewegen en mijn rug goed warm houden; Meerdere malen per dag onder een warme douche moet ook helpen.

Ewald

• Snowy

O jee… ::o

Wellicht ook nog verstandig om een spoedbezoekje aan de fysio te brengen? Wellicht kan hij met 1 of 2 behandelingen ook nog iets toevoegen.

In ieder geval sterkte! De reis zal het lastigste zijn, skiën gaat meestal wel beter. Dat is (volgens mijn fysio) niet zo'n grote belasting voor je rug.

• Janneke

Ai…. sterkte!

• skiester

1. direct naar de fysio (manueel)

2. regel hulp voor je skischoenen…

• Piet

'2. regel hulp voor je skischoenen…' woa

het dichtschnallen kan dan wel iemand anders voor meneer doen, maar dan de rest nog.. Hoe in te stappen in de stoeltjeslift? Het op het bankje plaats nemen gaat niet altijd even zachtzinning. Dan de treklift, als je de haak achter de kont zet, zal als eerste het liertje afrollen waarna de persoon onherroepelijk met een plotse ruk naar naar voren zal schieten. Dan de stop en herstart momenten gedurende rit nog. En niet te vergeten; het vallen op de piste, het hossen op de banken, de nachtgymnastiek etc.

• TeeNuz

@ Piet,

Voor het vallen op de piste heb ik m'n vriendin, zij ligt dan onder. Voor de nachtgymnastiek heb ik ook m'n vriendin, zij zit dan boven ;) Voor het hossen heb ik nog geen oplossing bedacht, maar m'n vriendin kan ondertussen wel de biertjes halen…

• skiester

handig zo'n vriendin. Zo wil ik er ook wel 1! B)-

• Helga

balen zeg, zo vlak voor je vakantie. Succes/sterkte, heb je beiden wel nodig.

• kootje

Vriend dan toch zeker???

• kootje

Echt vette pech. Inderdaad Fysio. En vrouwlief even lekkere warme zooi laten inmasseren.