GPS Goggles

• kootje

Zit hier het A'doorns Stad in Bedrijf te lezen, kom ik het volgende tegen:

Plannen voor de wintersport? (Naar mijn mening mosterd na de maaltijd, maar goed) Als je goed beslagen ten ijs wilt komen, is de GPS Goggles wellicht een gadget die niet in jouw outfit mag ontbreken.

In de hoek van de sneeuwbril zit en LCD schermpje dat laat zien hoe laat het is, hoe hard je gaat, hoe hoog je zit, welke afstand je hebt afgelegd, hoe koud het is, je locatie en nog veel meer.De informatie wordt op wonderlijke wijze recht voor je neus geprojecteerd.

Nu heb ik gelukkig een horloge en de rest vind ik onbelangrijk, dus aan mij is zoiets niet besteed.

Men eindigd met het volgende.

Het zal nog wel een sport apart zijn om de focus dan ook nog bij de afdaling te houden.:D

Voor de liefhebbers, hij kost maar $399,00

https://www.zealoptics.com/transcend/

O,ja, ik heb geen aandelen of zo.

• skiester

cooooolllB)

• kootje

Dat dacht ik wel.

• Rob G

Goh, eindelijk, daar zit ik nu al jaaaaaren op te wachten.

Na de weg nu ook op de latten: Verstand op nul, blik op oneindig, sorry dom-dom?

• Snowy

Rob G Schreef:

——————————————————-

> Goh, eindelijk, daar zit ik nu al jaaaaaren op te wachten.

> Na de weg nu ook op de latten: Verstand op nul, blik op oneindig, sorry dom-dom?

Neem je de verkeerde piste, hoor je “keer om”…. :D

• Henk

Maak een U-bocht

• Janneke

Indien mogelijk, NU omkeren. :D

• skiester

tsja, dat ligt vooral aan degene die de gadget gebruikt. Ook ik heb navi in de auto en heb allang gemerkt dat zonder deugdelijke routekennis je toch vrij weinig hebt aan zo'n ding. Ik kan ook vrij weinig met een tomtom want ik rij veel lekkerder met een kaartje waarnaast de richting aangegeven wordt. Zit ook regelmatig met de schaal te klooien om te route te doorgronden en maak ook regelmatig andere beslissingen dan de navi doet.

Zo'n bril met GPS lijkt me vooral handig om je coordinaten direct te kunnen doorgeven aan de heli in geval van een ongeluk, je snelheid te zien (cool!) en je km. Nu doen veel mensen dat achteraf maar het is toch veel leuker om dat direct te doen?

• Marinus

Snelheid? Als de tranen over m'n wangen biggelen zit ik boven de 70 KM/h :D

• skiester

nee want daar heb ik dus goggles voor (of tegen zeg maar..). Dus bij mij: als bij mij mn ogen gaan tranen zit ik boven de 100!