Kleinwalsertal/zugspitzarena eind maart

• Hessel

Heeft iemand ervaring met skien in Kleinwalsertal of zugspitzarena (berwang/lermoos) eind maart? Weet dat bij ehrwald iig de zugspitze als backup ligt, maar zijn dalafdalingen nog te doen rond die tijd? Of is het echt (in het algemeen) de moeite niet meer en blijven alleen de groten nog over (St Anton, Ischgl, Solden etc).

Weet dat kleinwalsertal op papier tot 25 april open is, maar wat kun je verwachten? (indicatie: ben eind januari geweest en toen was het erg warm en dus niet echt top, maar goed genoeg)

groet,

Hessel

• Hessel

O ja, ik boek last minute, dus kan het even aanzien, maar gaat meer om me te orienteren op de mogelijkheden

Hessel

• Janneke

Ik ga van 12 tot 18 maart naar Lermoos, daarna kan ik je evt. meer vertellen…

• Hessel

Kleinwalsertal of zugspitzarena is met dit weer niet meer te doen, dus ga toch hogere sferen opzoeken: morgen vertrek naar obergurgl voor paar dagen. Maandag/dinsdag nog verse sneeuw als het meezit :D.

Groet,

Hessel

• Janneke

Goeie beslissing, denk ik. In de week dat wij in Lermoos zaten (van 12-18 april) kon je de dalafdaling nog wel maken, maar was die in de ochtend nog goed te doen, na het middaguur werd die steeds slechter en slechter, erg papperig. Het kon wel, maar makkelijk was het niet. De Zugspitz zelf zal vast nog wel te doen zijn nu, maar ja, dat is wel heel klein. Ben benieuwd of Obergurgl beter is…