toch maar inloggen only?

• Snowy

kootje Schreef:

——————————————————-

> :XEr staan er weer 2 in de WZWL

3 zelfs… :(

• Janneke

Inderdaad vreemd, want zonder inloggen moet je eerst een veiligheidscode intypen om te kunnen reageren.

Normaliter was dat een zeer afdoende manier, maar blijkbaar nu niet meer, die robots worden steeds slimmer. Te idioot voor woorden eigenlijk, dat iemand er lol in heeft een programmaatje te maken om dit soort onzin uit te halen, ik heb dat nooit kunnen begrijpen. Het enige doel daarvan is volgens mij om servers over te belasten of net als nu moderators aan het werk te houden… stom hoor.

Als verplicht inloggen om te kunnen reageren noodzakelijk is, mij best (ik ben toch al standaard ingelogd, haha).

Maar kan de eigenaar/beheerder van Startpagina in het algemeen niet iets doen, het ski prikbord is vast niet de enige die er last van heeft…

• Marinus

Ach ik kijk een keer of 3 per dag en haal er dan steeds een stuk of 5 weg.

Gelukkig wordt er om dit soort berichten niet meer op de knop “meldt bericht” gedrukt, scheelt mij een boel e-mail :-)

• Marinus

Heeft tie het opgegeven, of ben jij de laatste tijd erg vroeg opgestaan?

• skiester

tis idd al een paar dagen geleden dat ik de laatste heb verwijderd.

• Marinus

Ik in totaal eentje vandaag en gisteren.

Meestal ben ik tegen 7 op 't werk en bij een bakkie leut wis ik dan de spam.

• kootje

Fijn zeg, die gasten zijn zeker weer terug van wintersportvakantie. Bijna alles waar nieuw achter staat heeft weer die spam.

• Marinus

Gelukkig gaan de nieuwe berichten netjes naar beneden als het spammetje gewist is :D

• skiester

weer een hele zooi weggehaald.

ps please niet rapporteren, mn mailbox loopt vol en marinus en ik checken toch wel!

• Janneke

Ik weet niet of iedereen dit bewuste topic meeleest, dus misschien beter om je verzoek om die robot-berichtjes niet als spam te rapporteren even als nieuw topic aan te maken?