toch maar inloggen only?

• skiester

Guys,

Ik word echt niet goed van die spam. Ik zit nu een paar keer per dag die spam te verwijderen. Er zijn meer spam dan gewone berichten!

Kunnen we de opzet van dit forum echt niet wijzigen zodat die robot geen kans heeft?

ik zo onderweg naar zermatt en geen idee van inet connectie (en van plan om veel te skien…X( ), dus kan ook minder spam verwijderen

• TeeNuz

Skiester,

Ga jij eens ff lekker knallen, ik zie je op allerlei fora zeer actief en ik vind dat je nu wel wat rust (lees hoogtemeters) kunt gebruiken ;)

Veel plezier in Zermatt, boven de 2500 meter verdwijnt die robot toch door de ijlere lucht.

• Freetje

van mij mag het, het is een kleine moeite, en voor jullie groot plezier

veel plezier op de piste

• skiester

Dat ben ik ook zeker van plan. Morgen gehts los!

• Bert Martens

Wat zijn de alternatieven ?

Gewoon doen wat mij betreft.

Evt een testperiode en dan zie je vanzelf aan de stats hoe het uitpakt.

• Marinus

Mooi, ik ben d'r ook weer, zal ik me eens gaan buigen over die spam.

Skize, Skiester.

• skiester

Geen idee of en hoe dat moet.

@marinus: regelmatig checken. Soms lijkt het over te zijn en dan komen er weer 5…

• kootje

Ga lekker skiën, en vergeet de hele boel hier maar even.

Marinus komt er wel uit. En anders maar verplicht inloggen.

Ik weet niet hoe het in Zermatt zal zijn, maar hier sneeuwt het weer. Morgen rijden we weer naar Nederland.

• Marinus

Verplicht inloggen zou kunnen, maar waarom werkt de veiligheidscode niet als je niet ingelogd bent? Of is er iemand die handmatig al die spam in klopt? De zielepoot :-)

• skiester

nu zie ik niets meer staan, of marinus is druk geweest of de robot heeft er genoeg van?