Elan 82 xti

• maarten

Wie heeft op de Elan 82 xti geskied ? ik ben deze van plan aan teschaffen , gr Maarten

• germie

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen. Waar kun je deze ski overigens kopen, want in het noorden van het land is het weer eens armoedje troef.

• maarten

De skis zijn nog tekoop skihut scheveningen ,gr Maarten

• Sebastiaan

De 82 xti is een fantastische ski! gelijk dat je m wil kopen…

Ik zou alleen wachten tot het volgend skiseizoen, dan komt Elan met een nieuwe techniek in de ski, genaamd Amphibio.

Dit zorgt ervoor, dat de ski heel makkelijk en relaxed te skiën is, maar toch zn kantengrip en sportieviteit behoudt.

Nieuwe collectie is een design van Porsche, dus de ski ziet er ook nog eens super gaaf uit!

Succes!

• skiester

Hey Sebastiaan, even voor de duidelijkheid: vanuit welk perspectief schrijf jij dit? Je bent altijd laaiend enthousiast over Elan ski's, en ik kan me herinneren dat je in een winkel werkt? Heb je ze getest, ben je Elan dealer? Als dat zo is dan is daar niets mis mee, maar wel zo netjes om erbij te vermelden..

• Sebastiaan

Klopt skiester, wij zijn dealer van o.a. Elan.

Mijn enthousiasme komt door het idd testen van de ski's, dit doen we elk jaar voor het begin van het seizoen.

Elan is voor mij een super merk, met goede innovaties e.d.

Moet wel zeggen, dat er tegenwoordig geen slechte ski's meer worden gemaakt, elk merk skiet wat dat betreft wel goed, altijd

belangrijk daarbij dat je wel de juiste ski voor je niveau hebt!

2 andere merken die voor mij ook top zijn, zijn Nordica en Head, zij maken ook geweldige ski's!

• skiester

duidelijk, thx! Fijn om iemand te hebben die er ook daadwerkelijk op heeft gestaan!

• germie

en is de 82 xti, model 2010/2011 ook al met korting te verkrijgen, lengte 1.68m?

Skihut is helaas niet in de buurt voor mij. Alleen als ik nu ergens een hele goede aanbieding tegenkom ga ik er achteraan. Anders ga ik wel voor het model van 2011/2012, dan betaal ik wel de volle mep volgende winter. Ik ga toch niet meer skien (mogelijk nog een dagje winterberg, maar verder niet meer).

• Janneke

Ik zie op internet dat bijv. Duijvestein 'm ook heeft, van standaard adviesprijs 699 voor aanbiedingsprijs 599 euro.

Op de Outletshop.nl is ie ook verkrijgbaar, maar voor de volle mep, dus daar heb je niets aan.

Maar als Duijvestein ‘m heeft, zullen andere (winter)sport winkels ’m vast ook wel hebben. Bel anders naar een zaak bij je in de buurt of ze 'm hebben, dat kost maar één telefoontje en scheelt je evt. een ritje op en neer voor niets.

• Joost

http://www.elanskis.nl/?showpage=Dealers&provincie=10

Hier kan je zoeken naar dealers. Gewoon een paar bellen, want 599 is nog altijd veel geld.

En anders nog even een maandje wachten, je gaat nog 1 dag WTB, dus daarvoor is het niet direct nodig.

Einde seizoen is er meestal meer te doen met de prijs. Gewoon vragen.

Zelf begin dec. een paar nieuwe Fischer RC4 gekocht, van afgelopen seizoen €225,-

Dus men is bereid om goede kortingen te geven