Het gaat eindelijk sneeuwen!

• Joeri Fokke

Goed nieuws voor de mensen die op wintersport gaan. Het gaat eindelijk weer sneeuwen in de Alpen. Zie het videoweer op snowplaza! Heb er zin in!

• jacob

dit weerbericht is van maandag…

en de sneeuw zit in de Zuidelijke Alpen, niet in de Noordelijke alpen

ik schat dat zo'n 90% van alle nederlandse skiers skiet in de Noordelijke Alpen…..

het weerbericht is tot vandaag toe ook te optimistisch gebleken, zoals wel vaker…..

• gerard1808@hotmail.com

Kijk maar eens op sneeuwhoogte.nl daar word ook voor de noordelijke alpen sneeuw voorspeld! in Les 4V waar wij 19 maart heengaan is wel zwaarbewolkt op de wedcams maar nog droog, duimen maar!

• kootje

De sneeuw hier in Les Arcs is uitgebleven. Niks nieuwe sneeuw hier. Nu zijn we gisteravond pas aangekomen dus veel meer informatie heb ik nog niet. Alleen heb ik het in februari nog nooit zo gezien. Men vertrekt hier wel op ski's dus de pistes zullen wel in orde zijn. Wat wel opviel is dat het hier bijzonder rustig is(voor de tijd van het jaar ), als je bedenkt dat er vanaf de 12de februari de Franse vakanties zijn begonnen. Zodra ik meer info heb zal ik het laten weten. We gaan vandaag eten inslaan voor de familie.

• skiester

houdt moed! Volgende week komt de sneeuw!

• jacob

Zie het weerbericht van Lech (op www.lech.at) van 18/2 hieronder: geen noemenswaardige sneeuw.

Lech ligt in een van de belangrijkste schneelochs in de Noordelijke Alpen. Dus, helaas…..

http://www.lech-zuers.at/xxl/_lang/de/_season/at2/_area/581369/_subArea/594009/_inc/wetter/index.html

• lindi

Kootje bedankt voor de info! Hopelijk gaat er nog sneeuw vallen.. Ik elk geval veel plezier met de fam!

• kootje

Dank je. De rit op zich hier naar toe was al een feest, met kleindochter van 4 die nog nooit bewust op vakantie was geweest. Zelfs een plasje doen in een wegrestaurant was al helemaal geweldig.

• ronaldski

Afgelopen week is voor Saalbach ook een paar keer sneeuw voorspeld, maar er is met uitzondering van vrijdagnacht 18/19 februari niets gevallen. Die nacht is er 1 cm gevallen op een veel te warme ondergrond. Daar is dus niets van overgebleven.