Hallo,
Is er iemand op de hoogte van de huidige condities in Les Arcs? Begin maart vetrek ik er naar toe.
Groetjes,
Ricky
Ik weet niet hoe de actuele stand van zaken is, maar tijdens onze vakantie hadden we niet veel te klagen. We zijn in de week van 29 januari tm 6 februari in Les Arcs geweest.
We gaan elk jaar in deze periode naar Frankrijk. Ik kan me niet herinneren dat we een hele week zulk mooi weer hebben gehad. Elke dag zon en bijna onbewolkt.
De temperaturen varieerden van min 2 graden tot min 7 graden.
Ondanks dat er al een geruime tijd geen verse sneeuw was gevallen waren de sneeuwomstandigheden in orde.
De hoge piste waren goed en de wat lagere pistes waren harder met hier en daar een ijsplaat. Maar omdat we goed zicht hadden kon je daar makkelijk om heen skieen. Alle pistes waren mooi glad geprepareerd dus soms echte racebanen. Gedurende de week zijn de sneeuwomstandigheden amper gewijzigd. En als ik de beelden op de webcams bekijk lijkt er nog steeds niet veel veranderd.
Normaal gesproken ligt er begin februari meer poedersneeuw op de pistes.
Maar zeker vanwege het prachtige weer hebben we weer een fijne vakantie. Ik wil nog een kort verslag plaatsen maar heb er de afgelopen tijd nog geen tijd voor kunnen maken.
Ben net een weekje terug uit Les Arcs en het was prima te doen. Op dit moment is aan het aan het sneeuwen, zie webcambeelden Les Arcs!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?