Accommodaties zoeken in Italie blijkt toch anders te werken dan in het mij meer bekende Frankrijk. Er blijken geen NL of EN sites te zijn waar mooie lijsten staan en waar je met behulp van het invoeren van criteria in no-time een shortlist hebt. Ik heb gegoogled, websites van grote reisorganisaties bezocht en de site van Cervinia doorgespit en op dit prikbord gezocht naar de goude tip (waar is trouwens het archief gebleven?). De opbrengst was zeer beperkt: een paar rommelige sites van vastgoedkantoortjes met vergeelde jaren 80/90 foto's en dan vaak ook nog zonder prijzen…
Daarom stel ik de vraag maar expliciet: weten jullie wellicht uit eigen ervaring nog overzichtelijke sites met accommodaties of een aan te bevelen accommodatie voor 6 personen / 3 slaapkamers voor eind maart / begin april? Stukje lopen naar de piste en dorp is geen punt. We zijn expliciet niet op zoek naar een hotel, maar dat lijkt hier toch een flinke beperking te zijn… De lokale Pierre en Vacance zit helaas al vol dan.
Alle tips zijn welkom! Alvast hartelijk dank!