Live from Vail/Aspen

• MrSKi

Hello!

Onze reis door de USA gaat de laatste etape in. Hier een berichtje over de laatste dag in Vail en de eerste in Aspen. De laatste dag in Vail stond in het teken van POWDER! In 2 dagen is er meer dan 60cm powder gevallen. Het is weekeind dus druk. Zeker de zondag waren de rijen bij de liften lang. De sfeer blijft gemoedelijk. De bowls waren echt een speeltuin met die verse dikke laag pow er op. iedereen zocht en vond zijn/haar fresh pow. Echt een belevenis. Halverwege de middag met de bus terug en de auto in. Toen een rit van 2 uur richting Aspen. Aankomst bij ons appartement is weer iets aparts. Dit ziet er weer top uit met zwembad en 2 hottubs. De straten zijn breed en de 1e indruk is top. het is superbowl dus in een restaurantje gekenen met een groepje Amerikanen. Erg gezellig. vanmorgen de pistes op van Aspen Mountain. Gratis koffie voordat we de gondel instappen incl. koekje. De ski's worden in de gondel gezet en er uit gehaald. Een mountainhost ( soort vrijwillige gids) neemt ons mee. Wederom voor vertrek met de host warme cider, koek en zonnebrand. Dat laatste hebben we niet nodig wat het sneeuwt. Heerlijke afdalingen door de powder en over de blauwe pistes tussen de witte pine trees. Ook hier is het rustig en we hebben alle ruimte om lekker te skien. op de zwarte pistes ligt zat, verspoorde, powder. Het sneeuwt de hele dag. Morgen moet er een 10 inch ( ong. 26 cm) bij gevallen zijn volgens het weerbericht. De laatste dagen van onze trip moet de zon terugkomen. Morgen richting Snowmass.

Mijn laatste berichte zal over Snowmass gaan eind van de week. Hierna maak ik een reisverslag incl. foto's als ik weer thuis ben. Vrijdag vliegen we vanaf Aspen via Chicago naar Amsterdam.

grtzz from the USA

MrSKi

.

• Marinus

Yum >:D< kan alleen maar dromen van wat verse sneeuw voor over 10 dagen in Tirol…

• kootje

Vooral dat koekje zal het doen. :D Nogmaals geniet man en gewoon niet aan vrijdag denken.

• Helga

ze voorspellen voor a.s. weekend lichte sneeuwval in Serfaus (op snow-forecast)

• Marinus

Iets meer dan lichte sneeuwval :(Wetter.at

Zul je zien. Als wij er zijn geen zon….

• Helga

arme jij :D

• Marinus

Ja, 'k blijf maar thuis denk ik X(

• Helga

Zou ik ook maar doen, stel je voor dat je insneeuwt…..:P