welke skisokken

• Janneke

Ik heb ook Falke sokken, maar vind juist dat die heel erg krimpen in de was, zelfs bij 30°.

Ik heb eigenlijk allerlei merken sokken, van Falke, van Falcon, van de Hema, van AH… maakt me op zich niet zo veel uit.

• aldo

X socs en dan de carving ultra light, zeer dun , geven prima het stuurgevoel door en zijn op scheenbeen nog net dik genoeg voor wat support.

Deze kan je gewoon via hun website bestellen maar hou wel rekening met levertijden van soms meer dan een maand !!!!

Als je ze kan vinden sokken van CEP (compressie ski sok) heel dun en door de compressie minder last van spierpijn na afloop

Succes met zoeken !

• Bart houten

Hallo,

Dan moet je eens kijken op de website www.247socks.nl Dat is een onderdeel van www.247stitches.com

Daar heb ik enige tijd terug werksokken gekocht die je ook prima kan gebruiken als skisokken. ik ben er erg tevreden over.

Ook verkopen ze nieuwe sokken van falke sokken zag ik toevallig.

Succes met er mee!

Gr

• Vincent

Ik heb skisokken van zowel Falke en X-socks. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de X-socks, deze zitten net wat prettiger en zorgen ervoor dat ik na een dag skiën geen natte tenen heb. (dat probleem heb ik wel met Falke of goedkope sokken) natte tenen zorgen er weer voor dat je koude voeten krijgt.

Als iemand nog een leuke aanbieding ziet voor de X-socks, (wil er nog een 3 a 4 paar bij hebben) dan lees ik dat graag

• Ernesto

Topic van 2 jaar geleden is ‘nieuw’ leven ingeblazen zie ik (en ook ik reageer weer eens na lange radiostilte).

Ik ski ondertussen sindsdien al weer op X-socks carving ultra light, de dunste skisok van X-socks. Bevalt zeer goed.