Verslag Serfaus

• skiester

vrij erg. Gelukkig gebeurt het in Zwitserland veel minder. Ik heb vrienden en die hebben allebei ZAI ski's, die staan gewoon buiten tijdens de lunch….

• Anouk85

Mijn ski's zijn niet zo heel erg duur, maar skieden wel enorm lekker. Weet je, je voorkomt het toch niet. Ik ga straks tijdens de uitverkoop eens rondkijken wat er is.

• Janneke

Tja, voorkomen is lastig, maar er zijn een paar trucjes die helpen:

1) Wissel je ski's met iemand (dus een van jou met een van hem en andersom) en plaats die een stukje uit elkaar in het skirek zodat ze niet makkelijk bij elkaar gezocht kunnen worden. Niemand heeft nl. iets aan 2 verschillende ski's.

2) En koop zo'n slotje, bijv. bij Perry, dat je om je ski's kunt doen en aan het skirek kunt vastmaken. Het is natuurlijk geen superslot, maar toch, de dief moet veel meer moeite doen dan voor andere ski's.

Op die manier kun je toch ergens even een biertje doen of een hapje eten zonder je al te veel zorgen te hoeven maken…

• Anouk85

Heb inmiddels van mijn reisverzekering gehoord dat ik geld terugkrijg voor mijn gestolen ski's. Meer dan verwacht zelfs. Nu op zoek naar nieuwe dus.

• Janneke

Wauw, da's fijn!