Wij willen nog wat later in het seizoen, nl 19 maart een week skiën. Nu willen we graag naar arc 1950. Lijkt mij hoog genoeg, wat denken jullie, is dit rond deze periode normaal gesproken sneeuwzeker? Of is dit geen verstandige keus?
Bedankt alvast!
Er zal nog best sneeuw liggen, maar het is later in het seizoen en als de zon schijnt en de temperatuur is hoog, dan heb je op de lage pistes 's middags papsneeuw, maar voor het zelfde geld heb je nog een nieuw pak sneeuw. Kortom het kan vriezen en dooien. Zelf zit ik er zeker in de week ervoor en hoogst waarschijnlijk ook dezelfde week als jij, maar dan in Arc 1800.
het lijkt me dat als je perse nu al wil boeken, je meestal safe zit op een plek dik boven de 1600 meter.. 19 maart is nog volop winter dus als je daar dan niet kunt skien heb je gewoon veel pech. Kijk naar Germie die midden januari naar PdS ging. Normaal gesproken als er ergens een periode is waar je daar safe zit (het ligt toch wat lager) is het wel midden jan. Maar ook zij heeft kunnen skien… het kan verkeren dus…
Als je zeker wilt weten dan hou je gewoon die week vrij en boek je last minute.
Skien kun je altijd, zelfs in de regen (als je wilt), kijk maar naar Germie (en naar mij 2 wk geleden in Flims). Deze week was extreem. Typisch zo'n uitzondering. Als jij een super acco hebt gevonden zou ik lekker boeken. Pech met het weer kun je ook altijd hebben en dan kun je maar beter een leuke acco hebben!
Klopt idd helemaal! In flaine ook een dag in de regen geskied, helaas was m'n nieuwe jas niet waterdicht. Daar heb ik trouwens wel geld voor terug gekregen. We waren erg drie dgn waarvan 2 dgn helaas alle verbinfingsliften dicht zaten. En 1 dag dus tegen mast hebben ondanks die heerlijk geskied! Nogmaals bedankt en denk idd dat we fan boeken. Paradiski staat al lang op m'n verlanglijstje!!
En heb er hier al zo veel over gelezen en vele mooie foto's gezien met dank aan kootje!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?