goede betaalbare appartementen Serfuas gezocht

• schummi

Na 9 jaar Konigsleiten(Gerlos) hebben we dit skigebied wel gezien en willen in 2012 naar Serfaus gaan. Skigebied ziet er goed uit met veel mogelijkheden. We zijn nu al aan het proberen om een goed betaalbaar appartement in Serfaus te bemachtigen voor 2012 maar dat valt op dit moment niet mee. Alle aanvragen worden beantwoord dat de stamgasten (logisch) voorrang hebben op de nieuwe mensen. Zo gaat het in alle wintersportgebieden. Daarom probeer ik het via deze site. Is er iemand die voor mij een site of een adres heeft waar ik goede betaalbare appartementen met een goede ligging tov het skigebied in Serfaus kan vinden. Of misschien heeft er iemand wel een appartement in Serfaus die hij of zijn wil verhuren in de periode zaterdag, 18 februari 2012 bis zaterdag, 25 februari 2012. Alvast bedankt voor het mee denken.

• Marinus

Goede ligging in Serfaus is in het dorp, moet je toch al gauw denken aan €1500 per week voor een 3 kamer appartement in het hoogseizoen. Ladis is goedkoper. Exacte prijzen ken ik niet. Voor de periode die jij noemt moet je er inderdaad op tijd bij zijn. Ga je iets verder uit het centrum zitten, dan zakken de prijzen wat. Maar ik geef je weinig kans om een 3 kamer appartement te vinden voor onder de €1000 per week. Kleinere appartementen (studio's) zin natuurlijk goedkoper. Heb ik me echter nog nooit in verdiept.

Succes!

• Ton_

Kenissen van ons huren altijd een appartement in Ried.

Dat ligt beneden Serfaus/ Fiss/ Ladis. Als je het niet erg vindt om iedere dag omhoog te komen en 's avonds weer naar beneden te gaan met een een stuk of wat haarspelden.

Je zit dan dan binnen 10 minuten in Fiss en je kunt niet al te ver van de lift parkeren (als je op tijd bent)

Niet ideaal, wel goedkoop/ goedkoper.

Als je interesse hebt wil ik wel navragen hoe het heet waar ze zitten.

Ton.

-Edit: typo verberterd.

• Marinus

Je kunt direct bij de Waldbahn voorbij Fiss parkeren. Après ski is dan wel wat lastig.

Omdat je geen Gästekarte hebt van SFL betaal je iets meer voor een skipas. Iets van 10-20 Euro meen ik.

• Janou

Wij zijn net terug van een week skiën in Serfaus.

Wij verbleven in app. Platöll. Mooie, hele ruime en moderne appartementen. Circa 1 minuut lopen van de U-bahn halte (metro) welke je in 4 minuten naar de 3 gondelliften brengt. Bovendien ook zeer betaalbaar (weliswaar in het laagseizoen) Hoogseizoen prijzen weet ik niet.

De ski's en schoenen hebben we in het depot bij de gondelbanen gezet, daar heeft app. Platöll een eigen depot.

Wij vonden de ligging ideaal, alles op loopafstand maar toch rustig. Een aanrader!

Gr Janou

• skiester

of juist langer wachten met boeken: in september krijgen de stamgasten een mail of ze de provisorische boeking willen bevestigen. Vlak daarna zul je dus een aantal kamers/apps vrij aantreffen….

• Marinus

Prijzen hoogseizoen hier.

Voor een drie kamer appartement tussen de 1200 en 1450 per week in het hoogseizoen.

Wat bedoel je met een eigen depot bij de skilift? Niet het depot van Patschneider?

• Anouk85

Zit nu in app ideal. Zeer uitgebreid app. Begin dorp maar bij metro. 100 m2 4 personen. Uitgebreid verslag en beschrijving volgen na thuiskomst.

• Janou

Ze hebben eigen depot-lockers bij een verhuurwinkel bij de u-bahn uitgang. Daar waar zo'n beetje alle hotels hun gasten het depot aanbieden. Is onder in een kelder.

Kost voor een weekje slechts €7 per persoon. Daar hoef je dan wel een week niet voor te sjouwen met je materiaal.

Bovendien perfect verwarmd. Vooral de handschoenwarmers zijn heeeeeeerlijk!

• Ton_

Dat is deze:

Sportcenter Serfaus

Ideaal. met eigen kaartje je locker openen.

Kastje passen 4 a 5 volledige uitrustingen in, incl. helmen, handschoenen en schoenen.