Ach, zal vast wel kunnen. Ik heb vorige week 2 dagen snowboard les (geen privé les) genomen met mijn vriend en een vriendin, de rest van onze groep ging lekker skitochtjes maken. Na 2 dagen hebben we nog 1 dagje geboard en de rest van de week bij de rest van onze groep aangehaakt om weer lekker op de ski's tochtjes te maken. Tja, dat krijg je als je beiden doet.
Maar die leraar van ons gaf zowel ski als snowboard les.
De lessen beginnen normaliter op zondag, maar wij zijn op maandag en dinsdag aangehaakt, daar deden ze niet moeilijk over. Zelfs niet bij een groepsles.
Als jij al kunt skiën, maar een beetje wilt bijschaven, en je vriend idem maar dan boarden, moet wel kunnen volgens mij. Een heleboel tips om je techniek te verbeteren kan zo'n leraar vast wel mondeling aan je doorgeven zonder het te hoeven voordoen (bijv. door je kniën, niet met je schouders draaien, blah blah blah).
Ik zou 't gewoon vragen daar. En als het niet kan, neem je toch maar een paar uurtjes/dagen les?
TIP:
In plaats van les kun je evt. ook een safari boeken. Ga je onder begeleiding lekker tochtjes maken en krijg je tussendoor tips om je techniek te verbeteren. Vaak zie je bij zo'n safari zowel skiërs als boarders.