Slechtste Gebied waar je ben geweest en nooit meer kom ??

• Haring Harrie

Na diverse topics over hoe goed de gebieden zijn en waar je graag weer wil terugkomen. Nu iets geheel anders.

Waar zou je nooit meer heen gaan:

Voor mij is dat Flaine geworden en waarom ???

Ik ben er 2 keer geweest en de eerste keer dat we er waren was helemaal top.

De 2e keer veel regen en zeeeeeer harde wind gehad enkele dagen. Nadeel hiervan is dat je Flaime niet meer uit kom en gedwongen ben om in Flaime te blijven.

De Gondel gaat niet. Je kan dus eigenlijk helemaal niks

Dit dus nooit meer

Wie heeft er nog meer gebieden dat je er echt echt echt niet meer kom ???

• RuHa

Obertauern: door het skiongeluk, maar ook doordat het dorp tegenviel (geen gezellig Oostenrijks dorp, alleen maar hotels en sportzaken) en de pistes waren vrij kort.

• Bianca

Als het HEEL hard waait (en dat komt zo af en toe voor) gaan overal HEEL VEEL gondels niet omhoog……lijkt me HEEL erg logisch. Vreemd dat je daarom skigebied Flaine hier afkraakt.

• Haring Harrie

Bianca Schreef:

——————————————————-

> Als het HEEL hard waait (en dat komt zo af en toe

> voor) gaan overal HEEL VEEL gondels niet

> omhoog……lijkt me HEEL erg logisch. Vreemd dat

> je daarom skigebied Flaine hier afkraakt.

Het totale ski gebied is niks mee en ik kraak het ook niet af, hoe kom je daar bij ??

Omdat Flaine in een soort dal lig kom je er gewoon niet uit met die Gondel en ben je verplicht ih het dal cq Flaine te blijfen.

Daar zijn wel een paar ski liftjes maar dat schiet ook niet echt op, omdat het er super druk is

• koos klus

wel een fantastische apres waterskibar op de piste

• skiester

kun je ons misschien even uitleggen waarom je zowel onder haring harrie als onder koos klus post????

En daarnaast: als het slecht weer is, kun je nergens omhoog en ben je idd aangewezen op het dorp. Ben nooit in Flaine geweest maar is het dorp dan zo waardeloos dat je het hier post?

• Haring Harrie

Koos klus is iemand anders en ben ik niet. Waarom denk je dat ???

Het gaat om de Gondel, als die niet gaat heb je een probleem .

Dorp is een betonnen blokkendoos. We zijn wel voor de apres ski in een tent op de piste geweest waar het bere gezellig was. Ook is en hollandse apres ski tent.

De …. Hollander. Ook gezelli

• skiester

Omdat jullie IP adressen zo op elkaar lijken, en ook jullie alliteratie achtige namen….. maar dat kan toeval zijn natuurlijk!

• Haring Harrie

skiester Schreef:

——————————————————-

> Omdat jullie IP adressen zo op elkaar lijken, en

> ook jullie alliteratie achtige namen….. maar

> dat kan toeval zijn natuurlijk!

Ip adressen zijn toch nummers ??? en wat zijn alliteratie achtige namen ???

Het toeval is wel dat ik Koos Klus heel goed kan en ook met hem naar flaine ben geweest. Hij schreef ook

wel een fantastische apres waterskibar op de piste.

Toen was er de hele week regen en zeer veeeeeeel wind in Flaine

• Michel-Ede

Harrachov in Tjechie, was eerste keer wintersport en was voor toen prima…

Zal er alleen nooit meer naar terug gaan, maar 9 km piste, heel laag gelegen, wel sneeuw op de piste maar veel regen die week, slecht eten en ontzettend ONVRIENDELIJKE mensen.

Ga zelf het liefst naar Frankrijk i.v.m. de hoge pistes, grote gebieden en vooral Ski-in Ski-out maar volgend jaar moet ik naar Oostenrijk heb ik mijn vriendin beloofd!!

Beetje Off-topic maar ik zoek dus een gebied in Oostenrijk dat sneeuwzeker is, groot aaneengesloten gebied (zonder bus en trein verbindingen) en ski-in ski-out, mocht iemand de gouden tip hebben voor een gebied in Oostenrijk dat hier aan voldoet dan hoor ik het graag!

Gr. Michel