Ervaringen met Snowell of vergelijkbaar

  • Afoort

    Goedemiddag,

    Iemand ervaringen hier met Snowell of een andere online skiverhuur aanbieder? Als ik bij Snowell huur, huurt mijn kind van 8 zijn hele set inclusief helm gratis. Maar voordat ik mijn creditcard gegevens af geef zou ik graag willen weten of dit te vertrouwen is ;-)

    Groetjes, Afoort

  • Kiko

    Ik heb vorige jaar (locatie Hochjoch) via Snowell gereserveerd. Je krijgt gewoon vouchers die je ter plaatse moet inleveren. Prima spullen gekregen, dezelfde als alle andere huurders maar dan tegen een voordeligere prijs. Volgens mij heb ik toen via een eenmalige machtiging betaald, iig niet met creditcard.

  • skikip

    Hoi, ik heb vorig jaar in Nauders via snowell gereserveerd, uiteraard vergeleken met de prijzen van de verhuurder ter plekke en via snowell via diezelfde verhuurder. Dit was idd goedkoper en was helemaal goed geregeld. Dit jaar maakte het in Fiss niets uit.

  • Joep

    Hallo,

    Heb vorig jaar gehuurd via Snowell en betaald via credit card. Prima geregeld, zoals eerder gezegd via vouchers. Nooit problemen mee gehad, prima spullen en absoluut goedkoper dan ter plaatse.

    Heb het voor dit seizoen weer gedaan. Een aanrader.

    Groet

  • Ronald

    Dit jaar gehuurd (moet volgende week gaan ervaren wat voor spul het is)

    Betalen en vouchers gaat allemaal prima

    Toch is de prijs duurder dan ik de afgelopen jaren “ter plaatse” gewend was.

    En in mijn rechtstreekse mailverkeer met de skiverhuurder bleek hij mij “rechtstreeks” een korting te kunnen geven waar snowell volgens mij niet tegen op kan.

  • Ricky0666

    Vorig jaar in Serfaus via Snowell de ski's voor de kids gehuurd. Snowell had echter de gegevens niet door gegeven en men deed ter plekke in eerste instantie een beetje moeilijk. Het was wel van mijn creditcard afgeschreven namelijk.

    Na een paar telefoontjes van de winkelmanager kregen we alsnog onze spullen voor de afgesproken prijs en zouden zij het verder met Snowell regelen. Dit jaar doe ik het in Les Arcs 1950 toch via een andere aanbieder gezien onze ervaring vorig jaar met Snowell wat veel vertraging opleverde ondanks dat het alsnog netjes opgelost is.

    Ik ben 2 jaar geleden ook in Les Arcs 1950 geweest en heb toen ook voor de kids alles gehuurd alleen ik kan nergens meer terug vinden via welke verhuurorganisatie maar dat was in ieder geval perfect geregeld. Ruim 35% korting, kregen voorrang na de overhandiging van de vouchers, kids moest alleen de schoenen passen n.a.v. de door ons opgegeven maten en die zaten na passen gewoon als gegoten. De ski's waren al op gewicht afgesteld en we kregen allemaal nieuw materiaal! Nou, nog maar even zoeken in de afschriften van 2 jaar terug; dan kom ik er hopelijk wel weer achter.

  • Eva

    Vorig jaar in Seefeld via Snowell gehuurd en met creditcard betaald. Prima geregeld allemaal, prima materiaal en voordeliger dan rechtsreeks bij de verhuurder. Nu is onze oudste 11 en krijgen we hara spullen niet meer gratis en hebben we gehuurd via Skiset die wederom goedkoper is dan de verhuurder zelf en ook dan Snowell (ook al zouden we daar voor 1 kind gratis krijgen). Kortom Snowell is vooral voordelig door de gratis kinderactie. Bij Skiset heb ik via iDeal betaald trouwens.

  • Jelle

    In 2011 geboekt bij Snowell. Ging perfect, alles stond klaar bij het verhuuradres. Alleen mijn partner had voor de vakantie een blessure opgelopen en kon dus niets skieen, dat is het risico van vooraf boeken.

  • natasja

    Ja hoor, je kunt er gerust alles huren, wij huren er al jaren en zijn iedere keer weer enorm enthousiast, omdat de prijzen er zo laag zijn.

    Dus , gerust doen!!!