Vorig jaar in Serfaus via Snowell de ski's voor de kids gehuurd. Snowell had echter de gegevens niet door gegeven en men deed ter plekke in eerste instantie een beetje moeilijk. Het was wel van mijn creditcard afgeschreven namelijk.
Na een paar telefoontjes van de winkelmanager kregen we alsnog onze spullen voor de afgesproken prijs en zouden zij het verder met Snowell regelen. Dit jaar doe ik het in Les Arcs 1950 toch via een andere aanbieder gezien onze ervaring vorig jaar met Snowell wat veel vertraging opleverde ondanks dat het alsnog netjes opgelost is.
Ik ben 2 jaar geleden ook in Les Arcs 1950 geweest en heb toen ook voor de kids alles gehuurd alleen ik kan nergens meer terug vinden via welke verhuurorganisatie maar dat was in ieder geval perfect geregeld. Ruim 35% korting, kregen voorrang na de overhandiging van de vouchers, kids moest alleen de schoenen passen n.a.v. de door ons opgegeven maten en die zaten na passen gewoon als gegoten. De ski's waren al op gewicht afgesteld en we kregen allemaal nieuw materiaal! Nou, nog maar even zoeken in de afschriften van 2 jaar terug; dan kom ik er hopelijk wel weer achter.