Live uit St. Anton am Arlberg II

• joostdej

Vandaag een mooie dag. Vanmorgen wat bewolking en vanmiddag wat opkomende wolken. Maar overwegend zonnig. Heerlijk geskied. Vandaag o.a. Der Weisse Ring geskied. Leuk om zo een rondje te maken. De pistes bleven wat beter als gisteren, omdat de temperatuur wat lager was.

Foto's:

De zon komt op

Op weg naar de Valluga, en alweer zonnig

Bovenop de Valluga

Echtgenote in actie

Brede (bijna) lege pistes in Lech

Bovenop de Rüfikopf, op weg naar Zürs

Op weg naar Zug moet je over een skiroute, die mijns inziens eigenlijk geen skiroute mag heten.

Niet voor mensen met hoogtevrees, lawinehekken ter bescherming

Deze ‘jongens’ werken 's nachts voor ons

Drukte op de dalafdaling, Vallugalift gaat over ons heen

Laatst werd op het prikbord de vraag gesteld hoe je schoenen in de schoenendroger moeten……

• jacob

de afdaling Madloch-Zug (vanuit skigebied Zurs) is als route gemarkeerd omdat het bovenin erg stenig is, bij matige sneeuwomstandigheden komen die boven de piste (zoals momenteel het geval is..:X

Het pad door het Zugertobel (vanuit skigebied Lech) is een route omdat dit dalletje erg gevoelig is voor lawines, en daarom vaak gesloten wordtirw98

• joostdej

Het viel eigenlijk best mee met de stenen, maar dan begrijp ik hoe het zit.

Er wordt met name onderaan ook gewoon geprepareerd.

• jacob

Goed om te horen dat het meevalt met de sneeuw. Wij waren er met de Kerst en tegen het einde van de week begonnen de stenen er al goed door te komen. En aangezien het er sindsdien maar weinig gesneeuwd heeft dacht ik dat niet best zou zijn.

• Janneke

Ik ben zelf net terug van mijn wintersportvakantie, en moet dus na een weekje afwezigheid eerst even alle nieuwe topics doorlezen, maar zodra ik daar mee klaar ben en alle verslagen gelezen heb (deze moet ik ook nog lezen, hoor), zet ik ze in de loop van de week in het reisverslagenoverzicht.

• Janneke

Grappig, dat laatste plaatje over hoe je skischoenen op het verwarmingsrek moeten… de een zegt zus, de ander zo, blijkbaar verschillen de theorieën hierover nogal.