Hallo allemaal, heb een vraag en misschien kunnen jullie helpen!
Afgelopen weekend heb ik 3 dgn heerlijk geskied in flaine. Nu heb ik afgelopen zomer mijn skies verkocht. Ik heb daarom skies gehuurd. Ook omdat ik wel eens iets anders wil proberen nadat ik 6 jaar op dezelfde skies heb geskied.
Ik wil graag nieuwe skies kopen maar vind het lastig welke! Nu heb ik eens op een testavond skies geprobeert vn nordica en daar skiede ik absoluut niet lekker op. Ik ben dus bang dat als ik nieuwe koop ze tegenvallen. Nu heb ik afgelopen wkd op de cloud 8 van atomic geskied. De sneeuw was niet super, ijzig boven en pap beneden. Maar heb wel erg fijn geskied op de cloud 8, maar ben ik bang dat ze niet stijf genoeg zijn voor mij. Ik ski voornamelijk op de piste, maak veel kilometers en hou van lekker doorskien! En naar beneden racen. Ik ski alle pistes en ben redelijk gevorderd, heb ook al eens een weekje lesgegeven.
Wie heeft er ervaring met de atomic cloud 8? Of misschien met de cloud 9? Misschien is de cloud 9 meer geschikt? Ben zelf bang dat de cloud 8, niet stijf genoeg is of dat ik dan misschien over een jaar of zo weer andere skies nodig ben.
Of hebben jullie nog heel andere suggesties?