Welke week is het beste?

• Eva

Hoi prikkers,

We gaan altijd in februari op wintersport, maar zijn van plan om volgend jaar met een hele groep vrienden (volwassenen en kinderen) te gaan. Door de vakantiespreiding valt de voorjaarsvakantie af en zal het de Kerstvakantie worden. Ik vermoed dat de eerste week (Kerst en de week tot aan oudjaarsdag) de drukste zal zijn en de tweede week (die begint op oudjaarsdag) misschien wat rustiger. Maar ik heb eigenlijk geen idee. Heeft iemand van jullie ervaring en advies?

En als iemand nog tips heeft voor accommodaties voor ca. 20-25 personen (mag in 1 huis, mag ook in meerdere appartementen) dan zijn die ook welkom.

Alvast bedankt!

Eva

• Marion1

Wij hebben vorige week al geboekt voor Kerst 2012, wat niet makkelijk was, veel al vol of vastgehouden voor stamgasten.

De duitsers komen pas met 2e kerstdag, gewoon eerst es gaan zoeken of je wat vindt, qua drukte zal het elkaar wrs niet veel ontlopen…..

• Marion1

Bedeoel natuurlijk wel Kerst 2011.., niet 2012

• skiester

als ik het vergelijk met dit jaar dan is idd de kerst/oud en nieuw week de drukste. Maar beste is om the kijken hoe alle vakanties vallen….

• Ralph

Op deze website kun je in ieder geval zien welke week het nu is.

• hakke

Geheel afhankelijk naar welk land je gaat….

Frankrijk heeft de laatste twee weken van december vakantie (dus op 2 januari 2012 beginnen de school weer) terwijl in duitsland en oostenrijk het net weer wat anders is.

• skiester

ha die is handig! Ik werk met de google calendar en die heeft geen weeknummers.. ik ben altijd een beetje :S als men daar over begint!

• Janneke

Een heleboel accommodatie, waar dan ook, is in die weken al volgeboekt met vaste gasten.

Dus mijn advies: ga op zoek naar vrije accommodatie, de 1e of 2e week, wees blij als je nog iets kunt vinden voor 24 personen, en meteen boeken. Succes.

• Eva

Zo zeg, tijd hier niet meer geweest want druk met andere vakanties dan de wintersport

We hebben uiteindelijk gekozen voor de voorjaarsvakantie. Het was niet te doen om een groepsaccommodatie te vinden waar we allemaal inpassen en die in de buurt kwam van onze wensen. Ofwel geschikt was niet beschikbaar en beschikbaar was niet geschikt.

Maar we hebben inmiddels geboekt, elk gezin in een eigen appartement, maar wel in hetzelfde gebouw. Hoewel we ons nu eerst klaar gaan maken voor het mediterraanse zonnetje, kijk ik nu alweer uit naar februari! Ik kan me al verheugen op het weer boeken van de trein er naar toe;-)

• Janneke

En welke bestemming is het dan geworden?