Snowpack online ski spullen huren

• Henk

Kreeg bericht van de ANWB over online skies huren via Snow pack, vond het wel een goed idee en ging het eens proberen. Heb het niet afgemaakt want mijn prijs zou 135,90 zijn inclusief alle kortingen en ernaast staat de publieks prijs, dit is 134,= dus goedkoper :)-D. Heb het dus maar niet gedaan. Zie ik iets over het hoofd? Als ik “terplekke” online een Premium pakket huur ben ik 100,= euro kwijt…8-)

Wij gaan naar Oostenrijk, Grossarl en om te proberen had ik het goedkoopste pakket genomen. http://www.snowpack-plus.com/home.html

• Snowy

Hoewel ik eigen materiaal heb, toch eens even gekeken wat het zou kosten in de plaats waar ik naar toe ga (Oz-en-Oisans in Frankrijk). Daar scheelt het wel aanzienlijk:

Classicpakket (zal wel brons zijn) € 62 voor 7 dagen en expert (zal wel goud zijn) € 95,60 voor 7 dagen zijn volgens mij best scherpe prijzen!

Enige nadeel is dat je voor iedereen dezelde huurperiode moet opgeven. Bij onze groep is dat niet het geval en dus zal ik verschillende reserveringen moeten maken. Maar goed: zoveel werk is dat ook niet. Ik ga toch overwegen om dit voor onze groep te regelen. Scheelt een paar tientjes per persoon. Niet dat daar je vakantie mee staat of valt, maar ik ga er liever een keer van uit eten… :)

Dus misschien heb je iets fout gedaan of is de aanbieding voor Grossarl niet zo scherp als in mijn geval.

• Bert Martens

Oostenrijk is in deze beduidend duurder als Frankrijk.

• Snowpackplus

Beste Henk,

Dit kan niet kloppen,snowpackplus biedt in Frankrijk ski en snowboardhuur aan met kortingen tot 50% (afhankelijk van het dorp) en in Oostenrijk tot 15%.

Het klopt dat de kortingen voor Frankrijk hoger zijn dan voor Oostenrijk maar we hebben voor Oostenrijk ook een speciale aanbieding; indien beide ouders een pakket huren krijgen kinderen t/m 10 jaar het pakket gratis, inclusief schoenen en een helm. Ook is de 7de dag gratis. Ik weet niet hoe het komt dat je die prijs kreeg maar mocht je het nog eens willen proberen, graag en je kunt altijd een mailtje sturen naar contact@snowpackplus.com indien onduidelijkheid. ANW leden krijgen nog extra korting op de reeds gereduceerde prijzen. Groetjes Snowpackplus Team - Doraine

• SPAM

Is dat iets nieuws? Webcare met 9 maanden vertraging? Ik denk dat Henk al een oplossing heeft gevonden voor zijn huurskietjes

• Marinus

Inderdaad. Mosterd na de maaltijd.

Ik zet een slotje op deze discussie.

Gr. Marinus (Moderator)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.