Is er een skidepot in Zell am Ziller?

• jolanda van Duijn

Mark

Tuurlijk mag je naar mij vragen geen probleem hoor.

Wij hebben een aantal nederlands sprekende leraren.

En sommige kunnen het goed verstaan en een beetje antwoord geven .

Maar je kunt gewoon deze link gebruiken

http://www.skischule-lechner.at/

Kan je alles lezen over van alles

wij hebben trouwens op woensdagmorgen om tien uur nog kids aerobic om ze beetje warm te krijgen is er leuk om te zien

Nou tot snel zou ik zeggen

Jolanda

• jolanda van Duijn

Oja vergeet te zeggen dat weet niet of iemand facebook heeft maar daar hebben wij via de skischool ook een link.

Kan je eens kijken naar de foto´s die wij er als leraar soms opzetten

• Mark

Hoi Jolanda,

Hoe is het weer, en vooral de sneeuwtoestand daar in Zell am ziller.

En natuurlijk ook in Asschau op de camping ???

Ik hoor het wel..

Ik vindt het leuk om te weten ….

r

Groetjes Mark

• Bianca

Beste Jolanda,

Ik weet niet of ik je zo wat kan vragen maar komen over 3 weken naar zell am ziller voor het eerst in dit gebied spannend:)

Mijn vrijg aan jou is mijn zoontje is 6 en wil wel graag skiën maar heeft de voorgaande jaren niet zulke leuke ervaringen gehad hij wil zo graag de juffen en meesters verstaan en duidelijke kunnen maken wat hij wil is het ook mogelijk om bij Lechner Nederlandse skiles te krijgen?

En moet ik de skilessen vooraf boeken of kan dat ook op de dag van aankomst wat is jouw advies?

Mijn dochter gaat dit jaar voor het eerst snowboarden maar ik kon niet echt op de site van Lechner vinden dat zij hele dagen les kan krijgen en dat is wel wat zij graag wil de site is helaas in het duist en mijn duits is niet zo best

Ik hoop graag wat van je te horen

Groetjes Bianca

• jolanda van Duijn

Ja wij hebben nederlands sprekende leraren zoals ik al vaak heb gezegt.

IK ben er mijn man Nienke Cariena mijn dochters dus er zijn er genoeg lijkt mij.

IK weet dat snowboard les eigelijk alleen per dagdeel gegeven word ,maar je kan het altijd vragen of het mogelijk is de hele dag.

En het boeken ja je kan nu al een aanvraag naar Andreas sturen das zeker geen probleem .

En anders gelijk zaterdagmiddag als je aankomt op het kantoor boeken.in de Gerlosstrasse

Weet niet of je nog spullen nodig hebt maar dan kan je boeken en gelijk huren

Succes heb je nog vragen gewoon hier neer zetten en ik probeer antwoord te geven

Jolanda

• Mark

Hoi Jolanda,

Wij komen ook met de krokus.

Hoe is de sneeuwsituatie daar ??

Wij gaan ook skiles nemen bij jullie, vooral onze kleine van 4 jaar.

Hij zit bij de skiclub in nederland “de schans in Uden”

Daar heeft hij nu 10 lessen gehad.

Groetjes Mark

• kootje

Volgens mij kan Jolanda wel een kinderprikkersklasje nemen in de voorjaarsvakantie.

• jolanda van Duijn

Hallie hallo allemaal

ik kan jullie helaas niks vertellen over de sneeuw omdat ik ziek beneden ben.

heb een flinke kaakholte ontsteking omdat ik te lang heb door gelopen met verkoudheid.

Heb een flink pak medicijnen en mag niet eerder naar boven als aanstaande zondag.

Bo was wel boven en de sneeuw was super,maar helaas werd het warm en dan gaat het snel.

Maar goed dat blijft altijd koffiedik kijken omdat het ineens kan gaan sneeuwen.

En prikklas ja ken er over nadenken hihihihihi.

Ik ben benieuwt of ik echt iedereen die hier schrijft tegen kom in Zell.

het is dan zo druk ,maar goed als je kids hebt bij ons in de skischool is de kans al groot dat je me zeker tegen komt.

En Ziller bo ook

groetjes uit een mistig Zillertal

• Talitha

Ik vraag gewoon naar jou, dan weten we zeker dat we elkaar tegenkomen!!! Beterschap en tot over 3,5 week! Ik hoop dat het nog even een keertje flink gaat sneeuwen voor die tijd, want de komende week wordt het veel te warm!

• Talitha

Klopt het dat het skidepot bovenaan de gondel maar tot 16.00 uur open is?