Skischool Flachau

• Annelies

Wij vertrekken 29 Januari richting Flachau. Ik boek altijd graag de skilessen van te voren, alleen in Flachau wemelt het van de skischolen… Ik zoek een school voor onze 2 kinderen (10 en 12), niet te klein want wij gaan buiten de vakanties, en het is toch leuk als er meer kinderen zijn, en voor een paar privelessen voor mezelf. Ons hotel ligt in de buurt van de 8-erjet.

Iemand tips of ervaringen? Ik hoor het graag!

• Sebastiaan

Hoi,

Dan zit je het dichtsbij de skischool genaamd “Sport am Jet”.

Is een erg goede skischool met nederlandse leraren, hebben de kids van mn broer ook les gehad, was super goed geregeld.

Een echte aanrader dus… http://www.amjet.at/de_willkommen.phtml

Ze verhuren ook materiaal.

Leuk dorp en skigebied, erg goed gebied om het te leren!

Succes en have fun!

• lennart

He Annelies,

Ik heb hele goede ervaringen met Snowlife.

Prettige skischool en erg goede leraren. Natuurlijk hebben ze ook nederlandse leraren.

Veel plezier daar!

• Rob

Je moet in ieder geval niet bij skischool fischis zijn. Lopen ongediplomeerde skileraren rond en het is een zooitje daar.

http://www.fischis-skischule.at/index-nl.html

• Annelies

Ok, bedankt! Slechte ervaring, begrijp ik? We waren van plan om naar Sport am Jet te gaan, skiverhuur, skipas, en lessen onder een dak.

• Lisa

Vorig jaar prima (privé)skiles gehad bij Fischis en ook regelmatig bij het kinderland gekeken. Kwam op mij niet over als een zooitje.

• Floris Sillevis

Hallo allemaal

Ik ben een skileraar bij Fischi's en moet mijn mening hiertoe kwijt.

Ik woon sinds 5 jaar in oostenrijk en ben nu in mijn 9e winter, en veel georganiseerder gaat bijna niet meer.

Het is zo dat als je in oostenrijk wil werken moet je tenminste een beetje Duits praten, want je moet alles uitleggen en verstaan wat de gast wil.

Verder moet een skileraar goed met kinderen kunnen omgaan, aangezien meer dan 80% van al onze gasten kinderen zijn.

Chaos hebben wij hier helemaal niet. Het is alleen zo dat als je de taal niet beheerst, lijkt alles chaotisch omdat je dan meer dan de helft niet

Daarom spreken alle skileraren bij ons 3 talen (Duits, Engels en Nederlands).

Ik hoop dat jullie gewoon naar Flachau komen.

Met vriendelijke groeten van

Floris Sillevis

(laatste stuk gedeleted: prive berichten van deze aard gaarne prive houden - MOD)

• Melissa

Fischis is juist een super skischool voor de kinderen!

Wij zijn er afgelopen jaar geweest en de kinderen hebben het super gehad. Kleine skischool met iedere midden leuke activiteiten zoals een spring wedstrijdje, luchtballonnen oplaten en de slalomwedstrijd. Ook is er op de kinder weide een tubingbaan waar je altijd terecht kan om met een band door de bobslee baan te glijden!

Wij gaan zeker terug!