zin in wintersport 26 februari - 4 maart 2011?

• Anja

Ik organiseer 20 jaar een wintersportvakantie voor vrienden en bekenden. Het gezelschap varieert in leeftijd van 25 tot 60 jaar. De sfeer is ontspannen en het doel is skien of boarden. Apresski speelt zich af in ons huis waar we zelf voor de maaltijden zorgen. Lessen worden gegeven door leraren die in onze groep zijn. De huur van materiaal, de koop van skipassen, het vervoer regel ik. Ook verzorg ik de boodschappen voor de maaltijden.

Vrienden en alleengaanden ouders kunnen zo ontspannen op wintersport. Er is altijd gezelschap om mee te skien, spelletjes te doen, een gezellige avond mee te hebben. We skien / boarden in een prachtig en bekend skigebied in Zwitserland. We verblijven in een comfortabel huis. Er zijn nog een paar plaatsen open dus als je meer wil weten? Mail even.

• maarten

Anja hoe groot is de groep , en naar welk ski gebied , gr maarten .

• berdi

Hoi Anja,

Er staat mensen tussen 25 en 60 en alleengaande ouders… is het wat voor een 44 jarige dame met allerliefst dochtertje van bijna 6?

wat zijn de kosten ongeveer, en waar gaat de reis naartoe?

hartelijke groet Berdi

• Richard van Dijk

Hallo Anja, ik heb wel zin in een leuke vakantie.

Wij zijn een gezin, 2 volwassenen en 4 kinderen leeftijd kids tussen 15 en 19 jaar.

Mijn vrouw en ik runnen horeca bedrijven maar krijgen net te horen dat wij van onze medewerkers er wel even tussen uit kunnen.

Heb je wat info voor mij? of zit je al vol.

Vriendelijke groet,

Richard van Dijk

www.delinthorst.nl

• Marinus

Ehhh, jaartje te laat?

• JW

:D

• kootje

Nee joh, aandacht voor z'n website?

• Marinus

Nah, staat in z'n signoff en wij zijn niet echt z'n doelgroep.