Weet iemand een adresje voor Spyder skikleding?

• kootje

X(

• john

Hoi,

kijk maar eens op www. ski-outfit.eu Verkoopt alleen maar Spyder spullen.

Gr.

John

• SPAM

Stellen we te weinig vragen op het forum om een jaar oude topics te beantwoorden?

• Marinus

Ach John maakt een beetje reclame voor z'n eigen webshop :D

• SPAM

Oh je bedoelt:

Ski-outfit

John Tostrams W www.ski-outfit.eu

Horsterweg 80 E info@ski-outfit.eu

5928 NE Venlo M +31 6 24 10 92 17

Ja dan mag het:P

• Marinus

Heb je die belachelijke algemene voorwaarden ook gelezen?

Garantie maximaal 6 maand

Retourneren alleen in een gesealde ongeopende verpakking.

Blijkbaar kent John de Europese wetten niet zo goed (td)

Maar ik laat em staan, er was een vraag naar Spyder en dit is een antwoord. Beetje mosterd na de maaltijd, dat wel.

• kappl

ik heb net gisteren een softshell van spyder besteld bij skiwebshop.nl, vandaag al bezorgd, dus probeer het daar eens.

groeten Kappl

• Marinus

Waarom zou ik Spyder kleding willen bestellen? :S

• kappl

waarom niet:)-D

• Joep

Meer in het algemeen:

Amazon.de bezorgt bij een bestelling boven iets van 20 euro tegenwoordig gratis in Nederland en kleding kun je ook gratis weer terugsturen. Ze verkopen ook Spyder. En een heleboel andere merken. Prijzen variëren heel erg van superstrakke aanbiedingen (doorgaans restanten) tot adviesprijzen. Ook moet je opletten dat je niet iets kiest wat door een zogenaamde partnershop wordt geleverd, want die versturen doorgaans niet gratis. Je kunt aanvinken dat je enkel in het aanbod van amazon wil winkelen. Hoewel niet zo snel als in Nederland gevestigde webwinkels, heb ik wel uitstekende ervaringen met amazon.

Amazon.co.uk bezorgt vanaf 25 pond ook gratis, maar je kan niet gratis terugsturen.