Handschoenen gebruikt door liftmaatschappij

• doov

Kudt als ik dit eerder had geweten:

http://www.hestragloves.com/#/sv/handskar/alpine_pro/seth_morrison_pro_model/

• Bas

Die zou jij toch alleen maar stuk maken:D

• Janneke

Bas, je zegt het zelf al: de Hestra gloves zijn ultiem voor de wintersport, maar de handschoenen die door liftbedienden worden gebruikt hebben geen sneeuwvanger en maakt ze dus voor skien minder geschikt.

Ferry zoekt specifiek naar de handschoenen die door liftbedienden worden gebruikt. Dat lijken mij prima handschoenen om 's winters allerlei klussen buiten om het huis te doen (bijv. als je met je auto aan het klussen bent, of in de tuin bezig, of je stoep sneeuwvrij moet maken met een schep… typische klussen waarvan je koude handen krijgt). Dus ik trok de conclusie dat Ferry niet op zoek was naar die speciale handschoenen voor de wintersport, maar voor iets anders. Maar ja, dat is mijn conclusie… laat Ferry maar eens zeggen wat hij eigenlijk met die handschoenen wil, dan is het ook makkelijker om evt. iets anders te tippen.

• doov

En die Zeal had ik ook niet moeten kopen:

http://www.oakley.com/pd/5230

En mijn Dakine is ook aan vervanging toe:

http://www.intermountaintraders.com/outdoors/daypacks/black-diamond-bandit-backpack/

Mijn motto:

Ik ski als 7

• Bas

Daarom gaf ik ook zowel de link naar de handschoenen die hij waarschijnlijk zoekt en naar een setje dat ultiem is voor wintersport. Kan hij zelf kiezen.

• Janneke

Ah, ik zag in jouw reactie 2x hetzelfde linkje naar Hestra gloves, pas als je er daadwerkelijk op klikt, zie je dat het eigenlijk 2 verschillende linkjes zijn, wel allebei naar dezelfde website, maar een verschillende pagina met verschillende type handschoenen, dat zie ik nu pas. Dat is geloof ik iets nieuws (en soms niet zo handig) van dit forum, je ziet alleen de basis url, niet de eventuele extensies erachter…

• Ferry

Die hestra handschoenen zien er iets te luxe uit, volgens mij zijn ze dat niet.

Ik wil ze gebruiken om te skieen. Een meisje bij mn anwarter opleiding een paar jaar geleden had ze ook…. toen moeten vragen, grrrr

• Bas

Ferry,

Let wel op dat je dus geen sneeuwvanger hebt met dat soort Handschoenen.

Wel kan ik je de handschoenen van Hestra aanbevelen zeker de wat technische.

• skiester

ligt eraan wat voor een jas je hebt of je een sneeuwvanger nodig hebt: ik heb nl geen sneeuwvangers nodig omdat mijn jas al een sneeuwvanger heeft bij de polsen. Ik heb trouwens recent bij Menno een stel Armada convict gloves gekocht (heerlijk zacht leer). Ook zonder sneeuwvanger… Slechts 25 euro. (laatste paar uit vorig seizoen, en klein formaat herenmodel). Heeft ook zo zn voordeel als je handschoenen goed grip geven, dus dat je ze niet hoeft uit te doen als je iets wilt pakken…

• doov

Koop dan de Heli handschoenen van Hestra. Toppertjes!

En duurzaam bovendien. Ik heb er al 15 dagen mee geskied en ze zijn nog heel!