Mij leken de Reverse rugzakken van Decathlon wel handig. Met name omdat je ze kunt draaien in de stoeltjeslift..
Iemand ervaring mee?
http://www.decathlon.nl/NL/reverse-rugzakken-11568775/
de reverse rugzak van decathlon heb ik uitgeprobeerd en ik zal je mijn ervaringen beschrijven:
de indeling van de rugzak vind ik praktisch. Omdat ik hele dagen ski in een groot gebied ( portes du soleil 650 km pistes ) heb ik altijd skibril, wat ehbo spul, extra onderhandschoentjes etc bij mij.
omdat ik als vrouw een getailleerd jasje heb, wil ik absoluut geen “opbollende” zakken maar een handige rugzak.
Van een gewone rugzak heb ik alleen in de stoeltjes lift last omdat je er beroerd mee zit als je hem op je rug laat.
een paar jaar geleden werd je (in het hier boven genoemde gebied) ook nog berispt als je de rugzak op je rug liet hangen maar dat wordt nu steeds minder omdat veel mensen er een hebben.
het systeem van de reverse rugzak van decathlon vind ik erg handig en na wat oefenen kon ik het bijna net zo snel als op het filmpje.
tijdens het skiën voel je niets van de rugzak door borst en heupband.
maar in het gebied waar ik een paar keer per jaar dus ski zijn er nog wat oudere bankjes waar de knop die dus los hangt naast je rechterbeen als je opstaat uit het bankje aan blijft hangen.
als ervaren skier trok ik de knop met een ruk los (met het gevolg dat hij stuk was)en heb ik een bezoekje gebracht aan de decathlon winkel en van hen een nieuwe band met knop gekregen.
nu heb ik hetzelfde nog een keer gehad en moet ik de schuifgesp (onder de knop) vervangen.
dus het vertrouwen in het rugzakje met het zo mooi bedachte systeem ben ik even kwijt.
het kan toch niet de bedoeling zijn dat je naast je stokken ook nog dat bandje moet gaan opzoeken en vasthouden bij het verlaten van de stoeltjeslift?
ik hoop dat de ontwikkelaars van deze rugzak hem nog even door ontwikkelen.
Decathlon heeft rugzakken die makkelijk van achter naar voor verplaatst kunnen worden maar de winkel in Amsterdam of zuid-Limburg is voor ons wat ver weg.
Weet iemand of er misschien meer rugzakmerken zijn waarbij de rugzak makkelijk van achter naar voor geschoven kan worden? (en weer terug natuurlijk)
Dat is bij een lift toch wel erg makkelijk.
Alvast bedankt,
Ewald
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?