Skisafari Dolomieten

• Mattie

Bedankt voor de info, ik kende ‘m nog niet. Ik zet ’m bij mijn bookmarks.

Een paar tips:

1. gebruik eens een website analyzer om je website te controleren. Daar valt nog wel waat aan te verbeteren om een hogere ranking in zoekmachines te realiseren.

2. zet ook wat buitenlandse varianten van de belangrijkste zoektermen bij je steekwoorden (duits, engels).

3. er wordt door vrijwel geen van je concurrenten gebruik gemaakt van Google Adwords. Dus voor een paar centen per klik voor slim gekozen zoekwoorden sta je altijd bovenaan op de eertse pagina met een betaald zoekresultaat. Vooral niet het voorbeeld van Google zelf volgen en meteen euros per klik neertellen, dat is niet nodig als er geen adverterende concurrentie is ;)

Succes ermee

• Janneke

Nog een tip voor Gerrit: gebruik ook eens deze website van Google.

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Type daar woorden in waarvan je denkt dat mensen daar op zoeken, en kijk of daar inderdaad veel op wordt gezocht, en of de concurrentie die zoekworden ook als trefwoord gebruikt. Als je mazzel hebt, kom je misschien wel op dat ene speciale zoekwoord (waar veel op gezocht wordt, maar die niet tot nauwelijks door je concurrentie wordt gebruikt als trefwoord). Maar het helpt je sowieso aan alternatieve trefwoorden waar je anders misschien niet zo snel op gekomen was. Zo kun je meer variatie aanbrengen in de trefwoorden waarop je wilt dat je website gevonden wordt.

En nog een tip:

Hang aan elke pagina meerdere trefwoorden, zet die trefwoorden ook in de paginatitel, en zorg dat die trefwoorden 2 a 3 keer op die pagina terugkomen. Zo verbeter je de zoekresultaten per pagina en dus voor je gehele website.

Zorg er ook voor dat je verschillende schrijfwijzes gebruikt voor verschillende trefwoorden (aan elkaar of juist los, enkelvoud, meervoud), iedereen zoekt immers weer anders, bijv. huttentocht, hutten tocht, huttentochten, etc.

• Gerrit

Bedankt voor alle tips. Ik ga er aan werken!

• Wim

Willem.

Via ID Travel heb ik ontdekt dat zij ook skisafari's aanbieden zowel in Oostenrijk als In Italië, een Huttentocht als vanuit een standplaats hotel

Heb er goede ervaringen over gehoord.

Succes.

Wim

Mattie Schreef:

——————————————————-

> De NL beschrijving is niet zo compleet als de

> duitse. Op die NL-talige pagina wordt alleen de

> zuidelijke route beschreven terwijl hij ook alle

> andere gebieden aanbiedt. Ik ben zelf overigens

> nooit met Reichhalter gegaan. De tocht die er

> beschreven wordt is wel een mooie. Gebieden zoals

> Armentarola, Cinque Torri, Civetta en Passo

> Pellegrino zijn doorgaans heel erg rustig.

> Overigens niet heel erg uitdagend.

>

> Er zijn trouwens heel wat aanbieders van

> huttentochten:

> Bergmann

> Dolomia

> Ludwigshof

> Reichhalter

> Reisewelt Italien

> Skitour Italië

>

> Mijn lijstje van bookmarks, maar er zijn er nog

> wel meer.

• skiester

…dit was dus een topic uit 2009, maar goed.