gezocht ski-maatje

• Chris

Hoi Nancy,

Ik wil zelf ook nog op wintersport in februari. In de week van 15 februari. Ik ben een jongen van 22 en heb 2 jaar ski ervaring?

Misschien heb je al iemand gevonden aangezien je berichtje al een tijd geleden geplaatst is…

Gr Chris

• mathieu

beste,

weet niet of er al geboekt geweest is? ben beetje aan de late kant, maar had ook graag nog op skivakantie geweest, en de gebruikelijke skipartners laten het afweten, dus als er nog ergens een plaatsje vrij is

groeten

mathieu

• Mark77

Zelfde verhaal bij mij.

Ik ben van plan om in de week van 20 feb. te gaan.

• katja

gezocht ski maatjes om zo goedkoop mogelijk in een apt. of chalet in les menuires of Val thorens in eind januari of begin februari met elkaar te vertoefen

• cbonkie

Hallo , ik zoek mensen die evt laatste week januari 2011 in maryhofen willen verblijven om te skieen in het mooie gebied zillertal .Misschien wilt u ook of evt met meerdere Ik ben 5 jaar en aktieve skieer geen echte apres skieer graag reactie

• Ewald

Worden er geen skimaatjes aangeboden op www.hohentauern.nl ?

Oh nee, waarschijnlijk niet want dan was die SPAM hier ook wel verschenen.. :D

• Marinus

Gat in de markt: Skimaatjesskigebied :D

Marinus

• rein

Ik organiseer al een aantal jaren een wintersportvakantie voor vrienden en bekenden.

In januari 2011 gaan we voor de 2e keer naar Wolkenstein in de Italiaanse Dolomieten.

We kunnen altijd wel een paar extra nieuwe bekenden gebruiken. Als je geinteresseerd bent, kijk dan eens op www.wintersport.reinvrugt.nl

• thijs

Hoi Katja,

Als je wilt kun je met ons mee.? Laat maar weten. We gaan met een leuke groep van 12 man 6 mannen en 6 vrouwen.

gr Thijs

• jO

Nancy,

Ben zelf op zoek naar ski-partner voor opening seizoen in Ischgl.

Vertrek donderdagnacht 24/11, terug zondagnacht 27 november.

Als je het iets zegt, …

jO

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.