ski-france.com

• Janneke

Beetje oud topic…. 2009.

Maar eh, als je eergisteren gemaild hebt en nog geen reactie, en je vertrekt volgende week vrijdag… mijn advies: gewoon even bellen. Soms zo veel makkelijker en sneller dan mailen.

• wil

Hallo Katrien en Janneke.

Wij hebben voor de kerstvakantie 2012 een chalet in Chatel geboekt.

Ben benieuwd hoe jullie ervaring is met ski-france.com en of alles goed is gegaan

• Kirsten

Ook wij hebben zojuist een vakantie geboekt bij Ski-France.com en zijn benieuwd naar jullie ervaringen begin dit jaar…

Groetjes Kirsten

• atomic

Kirsten Schreef:

——————————————————-

> Ook wij hebben zojuist een vakantie geboekt bij

> Ski-France.com en zijn benieuwd naar jullie

> ervaringen begin dit jaar…

>

> Groetjes Kirsten

Laat me raden. Jullie gaan een week naar Oostenrijk :o

• wichard

Hoi Katrien,

Hoe was je ervaring met ski-france.com?

wij willen ook boeken maar twijfelen nog..

gr

wichard

• MrSKi

Heb zelf ook geboekt voor komende winter. Tot nu toe snel en efficiënt in de afwikkeling en communicatie. Bestaan al een flink aantal jaren. Werken als ‘tussenpersoon’. Heb zelf geen reden om ‘ te twijfelen’ om zaken te doen via dergelijke websites c.q te huren van particulieren. Betalen per creditcard heeft bijkomend voordeel dat de betaling onder garantievoorwaarden valt bij evt. ‘Oplichting’ in mijn geval. Het grootste deel betaal je immers 1 maand voor vertrek en valt dan onder de 180 dagen regel bij mijn creditcard.

• MrSKi

Hi, even reageren maar nu omdat de vakantie geboekt via ski-france.com er op zit.

Prima geregeld allemaal. Vouchers op tijd , uitgeprint, allerlei info erbij gekregen.

Ter plaatse: prima appartement, sleutels gehaald, vooraf besteld linnengoed gehaald en de liftpassen.

Kortom …. Geen klagen dus. Ook vrienden die weekje eerder alles via ski-france hadden geregeld waren tevreden.

Ik zou het weer doen dus.

• Wil

Ook wij hebben goede ervaring gehad.

Was er eerst wel huiverig voor, maar alles was perfect geregeld en we hadden een super appartement.

Volgend jaar zeker weer via ski.france.

• Anja de Bont

Hallo,

Wij hebben net een week Frankrijk( valthorens) achter de rug die geboekt was bij Ski-France. Prima geregeld alles klopte zou het zo weer doen.

Groetjes Anja

• kootje

Ik denk dat ina allang terug is van haar vakantie. Denk je ook niet?