Ben op zoek naar verschillende goedkope pensions in Oostenrijk ivm een kleine roadtrip volgende week, heeft iemand nog leuke suggesties? Locatie maakt niet zo heel veel uit zolang het maar geen bezwaar is om slechts 1 of 2 nachten te blijven.
Tja, dat kan dan inderdaad een lange lijst van pensions worden. 't Is dat ik toevallig zelf laatst wat aanvragen heb verstuurd voor skigebied Wilde Kaiser. Probeer eens Schnablwirt of Dorfwirt in Going of Landhaus Kaiserblick of Gasthof Schönblick in Ellmau.
Kijk op www.skiwelt.at/de/skiwelt-wilder-kaiser-brixental.html en klik dan op Unterkünfte.
Ik noem er maar vier, maar de lijst is natuurlijk veel langer. Keuze genoeg.
Misschien is dit een optie. Zoek één onderkomen in Zell am See. Vanaf daar zijn de gebieden Zell am See, Kaprun ( Maiskogel en Kitzsteinhorn), Leogang, Saalbach Hinterglemm en Maria Alm binnen zeer korte reistijd bereikbaar. Op de terugreis naar Nederland het gebied in Lofer of Waidring meepakken. Dit alles met de skipas voor het Salzburgerland. Hebben dit ook gedaan. Zijn alleen niet in Maria Alm geweest. Konden vanwege de drukte met oud en nieuw alleen in Fusch am Grossglocknerstrasse terecht voor wat betreft acco. Is ons zeer goed bevallen. Eén onderkomen en meerdere gebieden lijkt mij makkelijker dan bv viermaal onderkomen zoeken. Waarschijnlijk bij langer verblijf een lagere acco prijs en alle gebieden met één skipas voor bv 6 dagen. Losse dagen loopt vaak in de papieren. Succes met de zoektocht.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?