Goedkope pensions Oostenrijk

• Michiel

Ben op zoek naar verschillende goedkope pensions in Oostenrijk ivm een kleine roadtrip volgende week, heeft iemand nog leuke suggesties? Locatie maakt niet zo heel veel uit zolang het maar geen bezwaar is om slechts 1 of 2 nachten te blijven.

• Janneke

Er zijn natuurlijk zat goedkope pensions in Oostenrijk… enig idee hoe je roadtrip er ongeveer uit gaat zien? Dat maakt het geven van tips iets makkelijker (en gerichter).

• michiel

nee, alleen dat ik in 6 dagen 6 verschillende gebieden wil skien, afhankelijk van sneeuw en weerbericht waar. daarom is elke suggestie welkom

• anne

Wordt het wel een hele lange lijst kun je heel Oostenrijk op de kaart zetten.

In deze tijd is er heel veel zimmer frei hoor, als ik alleen zou gaan zou ik ook niet boeken en zo weggaan.

• Michiel

anne, dat ben ik ook precies van plan, maar zimmer frei is niet hetzelfde als zimmer frei. Op de ene plek zit je toch beter/goedkoper dan elders kan het nooit kwaad om adressenbestand van slaapplekken uit te breiden ;)

• Janneke

Tja, dat kan dan inderdaad een lange lijst van pensions worden. 't Is dat ik toevallig zelf laatst wat aanvragen heb verstuurd voor skigebied Wilde Kaiser. Probeer eens Schnablwirt of Dorfwirt in Going of Landhaus Kaiserblick of Gasthof Schönblick in Ellmau.

Kijk op www.skiwelt.at/de/skiwelt-wilder-kaiser-brixental.html en klik dan op Unterkünfte.

Ik noem er maar vier, maar de lijst is natuurlijk veel langer. Keuze genoeg.

• Skimanski

Misschien is dit een optie. Zoek één onderkomen in Zell am See. Vanaf daar zijn de gebieden Zell am See, Kaprun ( Maiskogel en Kitzsteinhorn), Leogang, Saalbach Hinterglemm en Maria Alm binnen zeer korte reistijd bereikbaar. Op de terugreis naar Nederland het gebied in Lofer of Waidring meepakken. Dit alles met de skipas voor het Salzburgerland. Hebben dit ook gedaan. Zijn alleen niet in Maria Alm geweest. Konden vanwege de drukte met oud en nieuw alleen in Fusch am Grossglocknerstrasse terecht voor wat betreft acco. Is ons zeer goed bevallen. Eén onderkomen en meerdere gebieden lijkt mij makkelijker dan bv viermaal onderkomen zoeken. Waarschijnlijk bij langer verblijf een lagere acco prijs en alle gebieden met één skipas voor bv 6 dagen. Losse dagen loopt vaak in de papieren. Succes met de zoektocht.

• mieppie

hallo , wie kan mij helpen aan een pensions of hoteletje waar je een paar dagen kan vertoeven in oosterijk in karinthie ..met vriedelijke gr, mieppie.

• Marinus

Hoi Mieppie,

Hier http://ski.startpagina.nl/prikbord/13197454/overzicht-ski-reizen-en-accos#msg-13197454 al gekeken?

Marinus

• lennart-75

Anders kijk je op booking.com! Kan je alle wensen invullen en meteen zien wat beschikbaar is.