Patagonia kleding

• Bert

Bij mijn andere outdoor-hobby gebruik ik kleding van het merk Patagonia. Voor het vliegvissen is er geen betere kleding.

Ook veel bergsporters schijnen kleding van Patagonia te prefereren.

Terwijl Patagonia een uitgebreide collectie wintersportkleding heeft lees/hoor ik hier maar weinig van.

Is er iemand bekend met wintersportkleding van Patagonia ?

Voor-/nadelen ?

Gr

Bert

• atomic

Ik ken Patagonia alleen uit de outdoor winkels zoals Bever Zwerfsport.

Ziet er mooi uit, maar is wel prijzig. Over de kwaliteit kan ik niet oordelen.

Ik denk als de ‘standard’ sportwinkels zoals Intersport dit merk ook gaan verkopen, het dan wel meer op de pistes te zien zou zijn.

• JW

Simpel: topmerk, ook kwalitatief. Maar die zijn er meer.

• Bert Martens

Beste Henk

Dat ik drie jaar na dato nog een reactie krijg op mijn toendertijd gestelde vraag.:S

Hoe kreeg je het item überaubt gevonden en wat was jouw insteek om te reageren ?

Ik was mijn post zelf al lang weer vergeten.

Jammer dat je insteek niet wintersport-gerelateerd is maar ik neem je opmerking mee in mijn overwegingen.

• Marinus

Reactie is i.o.m. Skiester verwijderd.

Dit is niet de plek om deze discussies te voeren.

Marinus (Moderaror ski.startpagina.nl/prikbord)

• Mr. SKi

Hoi, is inderdaad zeer goed merk.

Vorig jaar in Amerika heeft mijn meisje een mooi jack en broek van P. gekocht.

Is er erg tevreden over. Mooi materiaal, waterdicht, ademend en warm.

Je komt het wel beperkt tegen in de winkels hier. Van oorsprong merk uit Amerika.

grtzz Mr SKi

• martin.anette

Ik ken het merk verder niet, kwam op de piste afg. Week wel een merk tegen van het merk Swedosport of zoiets?