Als we de volgende keer naar de Dolomieten gaan kiezen we in ieder geval nog een keer voor Selva. Dat ligt als uitvalbasis voor tochten heel goed.
Toen we half december gingen boeken was ons budget wat beperkt omdat we eerder al onze trip van aankomend weekend naar Val Thorens hadden geboekt.
Ik had al gezien dat andere hotels gunstiger lagen, maar deze waren meteen minder voordelig. Ik heb nu zelf gezien hoe de situatie in Selva precies is en zal de volgende keer proberen voor hetzelfde geld een iets gunstiger gelegen accomodatie te vinden.
Mocht dat niet lukken dan boeken we gewoon weer het hotel Alpino Plan. Dat is ons goed bevallen en de ligging is niet zo ongunstig dat we hier niet meer naar toe zouden willen.
Het is ook niet zo dat ik de ski bus een onoverkomelijk probleem vind. Dat is nu eenmaal de consequentie bij deze accomodatie-keuze. Maar in mijn verslag heb ik omschreven dat ik na een dag skieen 25 minuten op een bus wachten wel irritant vind. 's Morgens was de verbinding perfect.